voi v*ttu että osaa ottaa päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen pitkään seuraillut miestäni tilanteissa jossa hyvä ystäväni on mukana. Eli esim kun hän tulee meille kylään, ollaan porukalla jossain jnejne. Ällöttää kun huomaan että mieheni katselee tätä ystävääni muka "vaivihkaa" - luullen etten minä huomaa... Olen aika masentunut tästä asiasta. Onhan hän hyvännäköinen nainen, mutta niin olen minäkin. Eikö ole kummiskin pikkusen tökeröä katella oman naisensa ystävää ns. sillä silmällä. AAAAAAAAAARGH :@ sainpas purkautua edes vähän.

Mitäs, jos vaan joskus vaan toteaisit asian ääneen? Että ootpas Tiina laittanut ittesi nätiksi ja ootko samaa mieltä ukkoseni?Näin saat tilanteen hallintaasi ja voit lopettaa olemasta äreä asiasta. Ihmiset nimittäin herkästi lätsähtävät, jos jännite näpäytetään suoraan sanomalla pois.

Kysy siltä sun ukolta suoraan kun ootte kahden, et mitä ihmeellistä siinä sun kaverissa on kun täytyy tuijottaa. Varman ainakin nolostuu, eikä ehkä enää tuijota. Kattelussa ei sinänsä mitään pahaa ole, mut uskon et ärsyttää.

[QUOTE="vieras";28479803]Kysy siltä sun ukolta suoraan kun ootte kahden, et mitä ihmeellistä siinä sun kaverissa on kun täytyy tuijottaa. Varman ainakin nolostuu, eikä ehkä enää tuijota. Kattelussa ei sinänsä mitään pahaa ole, mut uskon et ärsyttää.[/QUOTE]

täytyykin varmaan seuraavan tilaisuuden tullen kysyä ihan suoraan että mitä helvettiä se kyttää, minäkään en ikinä siis en ikinä tujota kieli pitkälläni hänen kavereitaan, vaikka ihan hyvännäköisiä miehiä sieltä löytyy. Minusta vaan omaa puolisoa pitäisi kunnioittaa sen verran ettei loukkaisi tätä katselemalla muita...

Yhteistyössä