voi v**** miten noloa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
anteeks kiroaminen, mutta hävettää aivan sairaasti.

oli tänään vika työpäivä ja mä sain kaikilta työkavereilta paketin (joka vuosi ollut näin) ja mä unohdin!!! mulla ei ollut kenellekään mitään!!!! voi luoja että hävettää!!!! miten mä voin paikata tän?? tosi noloo viedä sit loppiaisen jälkeen et tässä nää joulumuistamiset, tulee just sellanen fiilis et ne mitkä ei oo mulle kelvannu jaan sit eteenpäin :xmas:
voi perkeleenperkeleenperse.

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
anteeks kiroaminen, mutta hävettää aivan sairaasti.

oli tänään vika työpäivä ja mä sain kaikilta työkavereilta paketin (joka vuosi ollut näin) ja mä unohdin!!! mulla ei ollut kenellekään mitään!!!! voi luoja että hävettää!!!! miten mä voin paikata tän?? tosi noloo viedä sit loppiaisen jälkeen et tässä nää joulumuistamiset, tulee just sellanen fiilis et ne mitkä ei oo mulle kelvannu jaan sit eteenpäin :xmas:
voi perkeleenperkeleenperse.

no voit paikata asian lähettämällä ensi jouluna jotain, nyt on myöhäistä tälle joululle lähettää. tai sitten menet "vieraisille" työmaalle keväällä ja viet vaikka jonkun kakun tms.

no mitäs, voithan viedä loppiaisen jälken kaikille yhteisesti jonkun kakun nautittavaksi.. lämmittää työpäivän aikan mieltä enempi kuin jokin pikkupaketti ennen joulua

Alkuperäinen kirjoittaja rennosti vaan:
no mitäs, voithan viedä loppiaisen jälken kaikille yhteisesti jonkun kakun nautittavaksi.. lämmittää työpäivän aikan mieltä enempi kuin jokin pikkupaketti ennen joulua

toi on muuten hyvä!!!!! kiitos!!!! =) =) =)

Joko kaikki on lähteneet kotiin? Et kerkeä enää palata takaisin ja viedä kaikille jotakin?

Tai sit tosiaan loppiaisen jälkeen vaikka leivot jotain oikein maukasta kaikille ja viet töihin. Ei ainakaan oo "toisten jämiä" ja voit ottaa siitä uuden perinteen, aloitetaan uusi vuosi kakulla! :D

ei kannata enää viedäkään.. tulee vaan sellainen olo että pakon edessä käyny jotain hommaamassa äkkiä ku muiltakin sai..

viet sen kakun sit joulun jälkeen, muistamista se on sekin :)

hyvää joulua!

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja rennosti vaan:

toi on muuten hyvä!!!!! kiitos!!!! =) =) =)

Oisin ehdottanut samaa !

Viet suklaata ja kakkua ja kaikki ovat tyytyväisiä !

Yhteistyössä