Voi V että ärsyttää! Ukon piti saada tehä joulutorttuja ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eihän se niitä tajua painaa kunnolla kiinni, joten tuolla ne on levällään uunissa ja ukko masistelee, että kaikki aukeaa, yhy yhy. Mä sit sanoin, että no mikset laittanu paremmin kiinni niitä, niin jotaki lässytti. Mulla meni aivan hermot, että oisit antanu sit mun tehä ne, äläkä jälkikäteen paru tollasen takia... Sit kävin parantelemassa toisen pellillisen torttuja ennen ku pistin neki uuniin.

Oon muutenkin haukkunu miestä monena päivänä, millonkahan lie pakkaa kamat ja häipyy. :whistle: Ihan v-tuttaa OMA käytös, kun pitää sättiä tota, mutta jotenki koko ukko on niin ärsyttävä - tuntuu ettei tee mitään oikein ja jos tekeekin, niin kohta tekee jo jotain hermoja raastavaa.

Argh.

mies ainaki yrittää ja sä vaan haukut.. eipä taida yrittää kauaa. enpä mä ainakaa tykkäis mitää kotona tehö jos joka asiasta sais huudot ja haukut. pirttihirmu oot..

Nyt meet kyllä pyytään nätisti anteeksi kiukutteluasi. Lohdutat sitä rassukkaa, ihan hyviä ne on, vaikka eivät niin nättejä olisikaan. Muistaa sitten seuraavalla kerralla painaa paremmin kiinni. Ei kaikkea voi tehdä miesten puolesta, ei ne muuten opi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies ainaki yrittää ja sä vaan haukut.. eipä taida yrittää kauaa. enpä mä ainakaa tykkäis mitää kotona tehö jos joka asiasta sais huudot ja haukut. pirttihirmu oot..

Siis nimenomaan mua itteeniki ärsyttää ja suututtaa oma posmitus. Aina oon huutamassa, haukkumassa, sättimässä, pottuilemassa, valittamassa ja vinkumassa KAIKESTA, mitä mies tekee. Oon usein pyytänyt anteeksi ja yrittänyt hyvitellä, mutta mitä sekään auttaa, kun käytökseni ei muutu.

eihän se niitä tajua painaa kunnolla kiinni, joten tuolla ne on levällään uunissa ja ukko masistelee, että kaikki aukeaa, yhy yhy. Mä sit sanoin, että no mikset laittanu paremmin kiinni niitä, niin jotaki lässytti. Mulla meni aivan hermot, että oisit antanu sit mun tehä ne, äläkä jälkikäteen paru tollasen takia

Nimenomaantämän takia :)

Loppujen lopuksi: Onko sillä väliä, onko ne torttujen lehdet kiinni vai ei? Itselläkin välillä ne aukeaa painamisesta huolimatta ja ihan samalta maistuu. Jaksamista ja pitkää pinnaa!

Niin siis sitä pikemminkin ihmettelen, kuinka mies jaksaa mua ja käytöstäni, jaksaa rakastaa ja antaa anteeksi. Ei sillä, toki hänessäkin oikeasti vikaakin, mutta siis mä motkotan 99% ihan turhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis nimenomaan mua itteeniki ärsyttää ja suututtaa oma posmitus. Aina oon huutamassa, haukkumassa, sättimässä, pottuilemassa, valittamassa ja vinkumassa KAIKESTA, mitä mies tekee. Oon usein pyytänyt anteeksi ja yrittänyt hyvitellä, mutta mitä sekään auttaa, kun käytökseni ei muutu.

Oletko yrittänyt selvittää, miksi sinulla on noin lyhyt pinna? Jos olet kiukkuinen pelkästään miehellesi, mutta et kenellekään muulle, niin sitten olisi perheterapian paikka, jos taas olet aina ja kaikkialla kuin pyrstöön ammuttu karhu, niin sitten täytyy säädättää omaa päätä.

mikä itsessäsi ja elämässäsi ärsyttää sinua, jota tahtomattasi purat mieheesi?

>Kysy itseltäsi...ja avot....tämän jälkeen ei ole väliä miten tortut tehdään. Torttu nautintoa teidän iltaanne kumminkin....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voit antaa itsellesi anteeksi sen että olet NAINEN.

Sano ukollesi hienosti että ens kerralla, rakkaani, kun tårttuja vääntelet, niin väänteleppä ne ensin ja ruiskautappa hillo vasta lopuksi piälle, niih pyssyypi perkeles kiinni :)

Yhteistyössä