Voi V******* Et mua suututtaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Miehen työpaikalta sitten ilmoitettiin että kaikki määräaikaiset vakinaistetaan mut koska rakennusala on nyt vähän hiljaisella likeillä ni töitä on tammikuusta ainakin maaliskuuhun JOKA TOINEN VIIKKO!!!!
Siis mitä?!
Ja eka käytetään palkattomat pekkaset joten palkkaa on siitä turha haaveilla!
Siis miksi määräaikaiset ees jatkettiin, ne loppuu kaikki joulukuun loppuun mennessä, ni mistä ihmeestä tälläinen päätös johtuu?
Hyötyykö työnantaja tosta jotenkin???
Mua suututtaa ihan sikana ku ihan kun tässä nyt ei tarpeeksi jo rahanmenoa ole..
Mies nyt menee sitten toisiin töihin joka toinen viikko(mistä menee kivasti sitten toisen työn veroa) ja ehkä vaihtaa koko työpaikkaakin, mitä en kyllä toivois kun sen piti aika kiva ylennys todennäköisesti saada keväämmällä :/
Että joo!

Mut jos kävis vaihtamassa verokortin niin, että menis sivu- ja päätuloista yhtälainen prosentti? Kun eihän päätulotkaan voi enää olla niin korkeet kun aiemmin niin sais sitä sivutuloprosenttia alemmas.
Aika mielenkiintosta
:/

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no se on sitä taantumaa

Joo taantukoon vaan mut miksi niitä määräaikaisia ei sieltä ennemmin potkittu pihalle kun suurin osa ei osaa oikein mitään ja osa halusikin et työsuhde loppuis |O

no se on sitä elämää. ei kait firma suunnitelmiaan tee teidän perheen pohjalta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mievaa:
Määräaikasta ei voi lomauttaa, joten ensin vakinaistetaan ja sit lomautetaan, niin on sitten työnantajalla työvoimaa varalla kun tilanne paranee..

No ei kai sitä niin voida katsoa kerta työsuhteet määräaikaisilla päättyy joulukuussa ja tää joka toinen viikko systeemi alkaa tammikuun joskus 8 vai milloin lie ku lomat loppuu!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettekö te just ostanu talon? :( voi että :/

Joo no ei siinä sillei mitään, siis mies saa kyllä töitä ja jos ei sais ni mä saisin mikä kyl sitten veis noi khtuet..
Mutta miehellä on kolme paikkaa mistä valita, onneksi..
Mitä nyt toi sivutyönvero on ihan kammottava ja joutuu taas tekemään ihan ylipitkiä päiviä :'(

no se on sitä taantumaa

Joo taantukoon vaan mut miksi niitä määräaikaisia ei sieltä ennemmin potkittu pihalle kun suurin osa ei osaa oikein mitään ja osa halusikin et työsuhde loppuis |O

no se on sitä elämää. ei kait firma suunnitelmiaan tee teidän perheen pohjalta :headwall:

Joo ei meidän, mutta siellä on ihmisiä töissä ketkä siellä on olleet jo ties kuinka pitkään eikä heille ole tarjolla sivutyötä muualta, meillä mies saa kyllä toisenkin työn kuten olen jo sanonut joten en mä pelkästään meidän takia kiroa!

no se on sitä taantumaa

Joo ei meidän, mutta siellä on ihmisiä töissä ketkä siellä on olleet jo ties kuinka pitkään eikä heille ole tarjolla sivutyötä muualta, meillä mies saa kyllä toisenkin työn kuten olen jo sanonut joten en mä pelkästään meidän takia kiroa!

no mitä sä heidän puolestaan suret?
anna heidän kantaa omat ongelmansa, tie vaikka nauttisivat pienestä lomasta.

Alkuperäinen kirjoittaja No mutta:
Jos vaihtoehtona olisi ollut, että puolet saa potkut, niin eikö tuo ole reilua jos mikä?

reilua on se et ne jotka ois siellä halunneet tosissaan jatkaa olisivat voineet jatkaa ja ne jotka ei siellä mitään tee ni ois saanut lähteä, joo sori vaan oon kurja kökkö kakka ihminen ja ajatusmaailmani on kurja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettekö te just ostanu talon? :( voi että :/

Joo no ei siinä sillei mitään, siis mies saa kyllä töitä ja jos ei sais ni mä saisin mikä kyl sitten veis noi khtuet..
Mutta miehellä on kolme paikkaa mistä valita, onneksi..
Mitä nyt toi sivutyönvero on ihan kammottava ja joutuu taas tekemään ihan ylipitkiä päiviä :'(

Ei se voi olla enää niin paljon kun päätyön tulot laskee!!!! Kannattaa käydä tarkistamassa. Itellä ollu ties kuin kauan yhtäläiset prosentit sivu- ja päätuloissa kun teen niin monta hommaa yhtä aikaa. :attn:

no mitä sä heidän puolestaan suret?
anna heidän kantaa omat ongelmansa, tie vaikka nauttisivat pienestä lomasta.

Eipä kuulosta siltä et nauttii..
Ollaan kyllä aika monen kanssa paljonkin tekemisissä eikä se siltä tunnu et kovin riemuissaan tästä olisivat.

Alkuperäinen kirjoittaja No mutta:
Jos vaihtoehtona olisi ollut, että puolet saa potkut, niin eikö tuo ole reilua jos mikä?

reilua on se et ne jotka ois siellä halunneet tosissaan jatkaa olisivat voineet jatkaa ja ne jotka ei siellä mitään tee ni ois saanut lähteä, joo sori vaan oon kurja kökkö kakka ihminen ja ajatusmaailmani on kurja.

Yksikään työnantaja ei vakinaista sellaisten ihmisten työsopimuksia näillä Suomen työvoimasivukulukustannuksilla, joita se ei todella tarvitse. Se on sinun keksintösi, etteivät he tee töitä - ilmeisesti vain kateellisen panettelua. Älä pidä työnantajaa idioottina!

Yhteistyössä