Voi uudistus sentään! (huutis)

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Huusin kahta paitaa pojalle, tein korkeimman tarjouksen molempiin, hv ei silti ylittynyt.
No meiliin tuli ilmoitus, että on sulkeutunut kohteet ja valitettavasti hv ei ylittynyt.
Eikä voi ottaa myyjään yhteyttä :headwall:
Hiton hitto!

Se mulle on epäselvää, että saako siis myyjä kuitenkin tälläisessä tapauksessa mun yhteystiedot?

Ei sekään ihan oikein oo, että jos saa, niin hällä on mun puh.numerot yms mutta mä en tiedä ketä ne on saanut.

Vai eikö hänkään saa mun tietoja, ja jos ei olla molemmat tunnistautuneita, niin voi voi, kauppoja ei voi edes yrittää hieroa?

Tahdon ne paidat!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaa:
Ei saa, ainoa millä voi ottaa yhteyttä myyjään on yksityisviesti ja siihen tarvitsee olla tunnistautunut.

Just näin. En oo seurannut syitä, miks systeemi on muuttunut, mutta olen itse olettanut asian liittyvän asiattomiin palautteisiin, mitä sitten annetaan osapuolille, kun ei päästä kauppoihin, vaikka HV ei ylittynytkään, mutta tiedä sitten todellista syytä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
katsoa jos hän laittaa tuotteen uudelleen myyntiin

Juu katson kyllä.
Olin tunnistautunut, mutta en oo nyt enää uusiks maksanut sitä maksua, vaikkei se paljoa ollutkaan, mutta sen verran vähän kuitenkin enää käytän huutista, että en viitti enää tunnistautuu.

Alkuperäinen kirjoittaja K.:
Tunnistaudu niin saat lähetettyä yksityisviestin. Itse tein juuri kaupat näin. Hv ei ylittynyt niin otin myyjään yhteyden yv:llä ja kaupat tuli.

Mutta tää myyjä ei oo tunnistautunut, eli sillon en voi lähettää hänelle viestiä? Eiks molempien pidä olla tunnistautunut, että yv kulkee?

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja K.:
Tunnistaudu niin saat lähetettyä yksityisviestin. Itse tein juuri kaupat näin. Hv ei ylittynyt niin otin myyjään yhteyden yv:llä ja kaupat tuli.

Mutta tää myyjä ei oo tunnistautunut, eli sillon en voi lähettää hänelle viestiä? Eiks molempien pidä olla tunnistautunut, että yv kulkee?

Ainoastaan lähettäjän täytyy olla tunnistautunut.

Yhteistyössä