M Mahza Aktiivinen jäsen 19.03.2006 5 120 0 36 17.12.2007 #1 Vauva nukkuu, isot on tarhassa. Ei mitään tekemistä. Tai no, piparitalo pitäis kasata, mutta joku unohti ostaa tomusokeria... Niin että plaah. Täälläkin on niin hiljasta ja tylsää...
Vauva nukkuu, isot on tarhassa. Ei mitään tekemistä. Tai no, piparitalo pitäis kasata, mutta joku unohti ostaa tomusokeria... Niin että plaah. Täälläkin on niin hiljasta ja tylsää...
cabi777 Jäsen 22.11.2005 868 0 16 17.12.2007 #2 MEILLÄ TYTTÖ HUUTANUT VIIMESET 45MIN OMAA TAHTOAAN |O |O |O |O |O |O |O |O mua väsyttää ja en jaksa tapella :headwall: :headwall: :headwall: nyt se on omassa huoneessaan ovi kiinni B) SAPETTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Mahza: kasaa se talo sulalla sokrulla niin mä kasasin noi rekat :xmas:
MEILLÄ TYTTÖ HUUTANUT VIIMESET 45MIN OMAA TAHTOAAN |O |O |O |O |O |O |O |O mua väsyttää ja en jaksa tapella :headwall: :headwall: :headwall: nyt se on omassa huoneessaan ovi kiinni B) SAPETTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Mahza: kasaa se talo sulalla sokrulla niin mä kasasin noi rekat :xmas: