Luokanvalvoja laittanut sähköpostiin listan mitä kaikkea meidän pitää korvata, kun ollaan työharjoittelussa. Me kun luokkakaverin kanssa mennään eri aikaan kuin oikeasti olisi meidän työharjoittelu joten meillä jää väliin teoriaa ja käytäntöä.
Blaah....Saa nähdä paljonko tehtäviä pitää tehdä, yks powerpoint-esitys ainakin pitää tehdä liittyen työharjoitteluun. Noiden lisäksi mulla on kolme koetta tekemättä, kun oli menoa ja olin kipeänä. Mutta eiköhän noista hengissä selvitä tämän kevätlukukauden aikana
Kun muut ovat työharjoittelussa, niin meillä on monta viikkoa aikaa suorittaa kaikkia noita. Vaikka ei olisi keittiöllä joinakin päivinä, niin kyllä menen koululle koska siellä kuitenkin oma kirjasto.
Pisti kyllä naurattamaan opettajan yksi lause: "Tulkaa kuitenkin takaisin, antakaa niille espanjalaisille miehille rukkaset!

Blaah....Saa nähdä paljonko tehtäviä pitää tehdä, yks powerpoint-esitys ainakin pitää tehdä liittyen työharjoitteluun. Noiden lisäksi mulla on kolme koetta tekemättä, kun oli menoa ja olin kipeänä. Mutta eiköhän noista hengissä selvitä tämän kevätlukukauden aikana
Pisti kyllä naurattamaan opettajan yksi lause: "Tulkaa kuitenkin takaisin, antakaa niille espanjalaisille miehille rukkaset!