voi tuota anoppia.. nauraisko vai itkiskö??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Käytiin anopilla miehen kanssa, anoppi kutsui syömään . Istuttiin sen jälkeen hetkeks katsoon telkkaria, miehellä kengät jalassa. Anoppi kysyy mieheni villasukkia, et onko ne puhtaat ja hakee sille toiset villasukat (miehen sukkia, joita anoppi ottanut siltä pesuun) Ottaa miehen sukat ja kantaa mun nenän alle, siis työntää melkein nenään kiinni ja pitää niitä siinä aika kauan ja samalla kälkättää jotain likasista sukista ja niiden pesusta :/ Eihän tässä vesiloskakelissä sukat pysy kuivina + puhtaina , varsinkaan nahkaisissa työkengissä. Kyllä mä oisin uskonut että ne ei oo puhtaat ihan sanomallakin :/
No, ompa miehellä taas puhtaat sukat sit odottamassa äitinsä luona kun seuraavan kerran siellä käy (todennäköisesti tänään tai viimeistään huomenna anoppi soittaa poikaansa sinne)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla iski vaan silmään miks ukkos istuu sisällä kengät jalassa :o

Empä tiedä, sen ku istu ei haittaa :D varsinkaan ku ei mun tarvi siivota anopin taloudessa *wisl*
miehen työ on kyl semmosta että pitää lähteä ku soitetaan, joten kai se sit oli valmiudessa. tai vain liian laiska ottamaan kenkiänsä pois. Tai sit ties että kuinka ihanalta kostea villasukka lemahtaa :D Hiekan tai muun moskan sisälle tuloa ei tarvi pelätä, ku täällä ei juuri hiekanmurenettakaan missään näy.. jään päällä lilluu vettä ja arvatkaas onko liukasta. Oma piha alkaa olla sohloa (isot autot sohlouttaa pehmeän pihan)

Alkuperäinen kirjoittaja thihi:
No hei, mun anoppi säilöö vm 99 lenkkimakkaraa pakastimessa! Eikse voita jo tuon sukkajutunkin.

Eilen kävin anopilla laittamassa sen kännykkää kuntoon, ni se kutsu pöytään syömään. Maku ja koostumus oli erikoinen.. kun olin syönyt ni anoppi kerto että siinä *uunipadassa* oli lihakeiton jämät suurustettuna perunamuusin jämillä. Mulla illalla mahaa turvotti illalla ja se oli hieman kipeäkin..

Anoppi on ollut kovasisuinen ja kova sanomaan koko ikänsä.. joten helpomalla pääsee ku antaa sen hössätä :D ja onhan se kiva kesken työpäivän saada kuivat sukat jalkaansa.. kotona toi mies ku taitaa jäädä liian vähälle huomiolle, ni onhan se hyvä että mamma hössää ja passaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Anoppi on ollut kovasisuinen ja kova sanomaan koko ikänsä.. joten helpomalla pääsee ku antaa sen hössätä :D ja onhan se kiva kesken työpäivän saada kuivat sukat jalkaansa.. kotona toi mies ku taitaa jäädä liian vähälle huomiolle, ni onhan se hyvä että mamma hössää ja passaa :D

no ei kande tulla sitten tänne joskus valittamaan, että mies on mammapoika. :-)

Enhän mä miehestä valittanutkaan, vaan siitä että anoppi tyrkkää sukat mun nokan alle. Oispa pitänyt alkaa kakoon ja yökkiin nenää pidellen, varsinkin ku anoppi on ni satavrma että mä odotan.. ja vähintään kaksosia :D (huom, en oo raskaana) Tuo on sen tavallisin kysymys, toinen on mun paino.. jos ei sit puhu nuoruudestaan.
Mä annan anopin hössätä, kerta se siitä tykkää. Anoppi on jo vanha, joten noi sen sanomiset/tekemiset voi laittaa jo sen piikkiin. Hössätköön niin kauan ku jaksaa ja haluaa, ja jos mua alkaa nyppiin ni mä kirjoitan tänne.

Yhteistyössä