Voi tota ukkokultaa! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Kaiken hässäkän jälkee oon ollu aika väsyny viime aikoina. Unetki on totaalisen hävöksissä ja kaikkee.

Nooh, eilen sitten äijä sano et mee Jumboon shoppailee. Mä siihen sit suht kiukkusena että milläs menet ku ei oo yhtää rahaa!! Mies lykkäs 200? kouraan ja sano että menes vaan, saat olla ihan rauhassa päivän ja ostella ittelles vaatteita :heart:

Ja ei, mä en oo rahallisesti minkään mieheltä tulevan "viikkorahan" varassa, sitä kuitenki joku heittää. Mut mun mielestä toi oli vaan niin ihana ele.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäs se ite teki sen aikaa? hyvä keino lykätä muijalle rahaa ja sanoo et mee shoppailee.kun kissa on poissa ni hiiret hyppii pöydillä.....

Tulihan se sieltä.. :D

Sen aikaa ku mä shoppailen niin se on lapsen kanssa kotona. Viettävät isä-tytär -laatuaikaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulle annettiin viimeks ukaasi et ei saa ostaa mitään 5 euroa alefarkkuja kun ne ei kuitenkaan kestä. Mä kilttinä ihmisenä tottelin ja ostin sit 100 euron farkut :laugh:
Oli mies kerrankin tyytyväinen kun tein työtä käskettyä.

:laugh: :laugh: Sitä saa mitä tilaa :D

Hauskaa shoppailureissua! Mun mies teki ton saman noin kuukaus sitten, tosin lapset oli mummolla, mies lähdössä töihin ja mulla oli "yksin kotona"päivä. Antoi rahaa ja käski ostoksille.:)

Juupa. Meillä mä (työtön ) joudun antaa miehelle rahaa, jos se esim. tekee ns. ylimääräisen ruokakauppakeikan... Mun kk-tulot noin 400e... En TODELLAKAAN voi ostaa itelle mitään. Rintsikat (kaikki 2kpl) vetelee viimesiään, eihän nuo olekaan kuin vasta 5 vuotta vanhat.

Fidu.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Juupa. Meillä mä (työtön ) joudun antaa miehelle rahaa, jos se esim. tekee ns. ylimääräisen ruokakauppakeikan... Mun kk-tulot noin 400e... En TODELLAKAAN voi ostaa itelle mitään. Rintsikat (kaikki 2kpl) vetelee viimesiään, eihän nuo olekaan kuin vasta 5 vuotta vanhat.

Fidu.

Tarttisko mun nyt kokee huonoo omatuntoo siitä että mä KERRANKI pääsen vaateostoksille?

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Fidu.

Tarttisko mun nyt kokee huonoo omatuntoo siitä että mä KERRANKI pääsen vaateostoksille?

Ei todellakaan! Ihme kommentti tuo. Pitääkö aina toisten olla noin katkeria muiden onnesta?! :headwall:

Menet, nautit ja pidät oikein kivan päivän! :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Ei todellakaan! Ihme kommentti tuo. Pitääkö aina toisten olla noin katkeria muiden onnesta?! :headwall:

Menet, nautit ja pidät oikein kivan päivän! :hug: :heart:

Kiitoksia, kyllä mä nautin, tää on harvinaista herkkua!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Fidu.

EI TODELLAKAAN!!! Shoppailet h-vetin hyvällä omalla tunnolla, ja nauti!!!!!

Fidu.

h&m ssä on alessa 5e rintsikoita jos kiinnostaa :saint: Toivottavasti teilläkin rahatilanne paranee ja pääset töihin...

Yhteistyössä