Voi, tätä työssäkäyntiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemari

Jäsen
08.11.2005
456
0
16
En raskinut olla töistä pois koko kesää - siis työnantajan puolesta. Niinpä nyt olen kuukauden töissä. Huh-huh, hurjaa on yhdistää 8 tuntia töitä sekä 4 lapsinen perhe ja pihahommiakin olisi kiva tehdä. Tiesinhän minä tämän jo etukäteen, mutta tämä kuukausi vahvistaa uskoa hoitovapaan ottamisesta. Rahat eivät tule riittämään, sen tiedän. Täytyy tehdä keikkahommia omalla ja millä tahansa alalla.

Voimia kaikille työssäkäyville äideille :flower: :flower:

Töissä myös täällä. Loma alkaa neljän viikon päästä =)

On tässä töissä olemisessa se hyvä puoli talveen verrattuna, että aamut on valoisia ja ei tarvitse pukea päälle montaa toppakerrosta. Voi kumpa pääsisi vielä takista ja sukista eroon :)

Lomalle on myös kiva jäädä kun on välillä töissä, osaa arvostaa sitä lomaa ehkä paremmin. On onneksi vielä kiva työpaikka mihin palata loman jälkeen virkistyneenä :p

:flower: :flower: :flower:

Juu, taitaa olla yhtälö, jossa tunnit hupenevat käsiin.
Meillä mies aloitti toukokuun alussa tekemään osittaista hoitovapaata. Hänen vapaapäivinään minä puolestani teen keikkoja. Mies nauttii, kun voi olla välillä kotona ja minä nautin kun pääsen välillä pois kotoolta. ;)

Ai,mä mä oon taas hyytynyt kotona olemiseen.Tykkään että on ohjelmaa,tuntuu ettei elämässä ole muuta kuin koti ja lapset.Jatkuvaa sairastelua,plääh.Haluan mun elämän takaisin!!!!!

t.hyytynyt kolmen äiti joka odottaa että pääsee taas töihin...

Mä lomailen heinäkuun puolesta välistä. Teen 4 pv viikko, katkaisee mukavasti ton työviikon ja saa olla lapsukaisen kanssa yhden ylimääräisen päivän. Kesiä Kaikille!

Yhteistyössä