voi tätä talvea

iltatähtien äippä

Aktiivinen jäsen
06.06.2004
1 563
0
36
täällä sitä ny ollaan käsi murtuneena lastassa.erittäin turhauttavaa kun nyt ois aikaa tehdä kaikkea kun on sairaslomaa tod näk useampi viikko mutta mitään ei oikeen saa tehtyä yhdellä kädellä.onneksi oikea on ehjä.
vedin lasta pulkassa lumen peittämällä jäätiköllä ja eipä siinä mitään kerinny ku oli jo rähmällään kätensä päällä :headwall: :o |O ei oikeen onnistu noi isot kirjaimet. tulis ny hetkeksi kunnon talvi ja lunta kun toi jäätikkökeli on alkanu jotenkin risoa joo! |O

Ou nou...kumpi käsi meni, eli oliko vahvempi käsi? Mä rehellisesti sanottuna odotan jo kevättä...sulais jäätikötkin ja alkais aurinko lämmittää! :D
Nyt haet kirjastosta hyvää luettavaa ja leffoja ja otat lunkisti! =)

joo ilman sitä vaan ei oo lomaakaan.ajankuluksi minä täälläkin roikun.kyllä sitä vaan ei huomaa kuinka tärkeät nuo kädet on enen ku toinen on pelistä pois. :laugh: on pitäny kyllä keksiä luovia ratkaisuja .....pidellä jaloilla tomaattikastike purkkia ja polvella auton rattia.meiltä ku on 5 km kylälle ja iskä rekkareissussa. takkapuiden sisään saamiseen pitänee käyttää lapsityövoimaa...

Mä käytän aina tilanteen tullen lapsityövoimaa! Mutta joo, on varmaan totta, että mitä itsestäänselvemmissä tilanteissa huomaa olevansa ihan kädetön! No, onneksi vain toinen käsi paketissa, toisella voi syödä vaikka sipsejä! :p :D

Yhteistyössä