Voi tätä räkää ja päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Muksut sairastivat pikaflunssat, mutta nyt se iski minuun ja olenkin sitten kaikkien edestä kippiä.
Pää täys räkää, korvia särkee jne. No, minä voin ottaa tujua troppia, että silleen parempi että minä olen kippiä ennemmin kuin lapset.

Mutta ne ei sitten yhtään anna ihmisen sairastaa! Kuinka tuntuu, että ne keksii kaikkia pahojaan plus keksivät just niitä leikkejä, mitkä vaatii multa eniten vaivaa. Flikka ei tahdo muka mitään muuta, kuin maalata vesivärejä, tehdä hama-helmiä ja yleisesti kaikkea, mitä ei voi tehdä kun pikkuveli on hereillä.

Ja nyt jäin kiinni suklaansyönnistä (eihän mun mies pahastu, että syön sen tobleronet, eihän tätä nyt kukaan kestä selvin päin), ja tuli kaamea riitä siitä, että saako sitä suklaata esim. jälkiruoaksi (kuten ehdotin), nyt heti vai ei lainkaan.

|O ja :snotty:

Mäkin ollu räkätaudissa.Tällä hetkel toivoo et olis normaali flunssa mut tää on ollu nyt 5 päivää,aivastuttaa ja nokka vuotaa,ei onneks kuumetta mutta tää on niin turhauttavaa kun tää tuntuu etenevän päivä päivältä vaan pariin aivastukseen lisää.Olis ees sellainen et pari kunnon räkäpäivää ja sit alkas hiipuu,mut kun ei.

Ja sataakin vielä, että en varmana vie muksuja ulos. Isommalla on iltapäivällä kerho, joten sille tulee aktivointia siellä.

Kahvi vois tehdä terää. *AAAAATschuhhhhh*

Yhteistyössä