alkaa hieman kypdyttämään nämä jotkut naapurimme... en käsitä miksi JUURI meidan pojalle valitetaan joka asiasta... ( okei, poika pian 5vuotta on sen 5min yksin etupihalla (autaan rivarissa) että puen pienimmät sillävälin, ulko ovi on auki aina silloin... niin eiköhän joku naapuri huutele jo että ei saa olla noin pieni ulkona yksin ( toki muiden lähitalojen jopa 3vuotiaat voivat olla ilman valvontaa vaikka päivän ulkona, kenenkää siihen puuttumatta)
jokseenkin joka toinen lapsi kiusaa/härnää/ poikaani. eivät ota leikkeihin. ajavat tätä takaa, ivaavat jne (lapset 3-7vuotiaita) lapsille olen tuhat ja sata kertaa sanonut että piha-alue on yhteinen ja jokainen saa siellä leikkiä! ja jos poikani niin h'iritsee leikkejä ei siitä tarvitse alkaa tönimään ja ivaamaan..mutta ei mene kaaliin..menenkö sitten heidän vanhemmilleen seuraavaksi juttelee asioista? meidän poika on tosi vilkas, joten tämä varmasti vaikuttaa siihen ettei leikkeihin aina pääse mukaan....
mutta se kiusaaminen on jotenkin saatava aisoihin. yhdelle naapurin rouvalle mainitsin ja se tokaisi vain että minkäs minä voin jos kiusataan, kun on noin villi lapsi teillä
ja sitten valittaja naapuri, joka aina pistää meidän KOKO PERHEEN PIIKKIIN jos jotain sattunut ulkona,jokin lelu hävinnyt jne.. komentelee minun lasta pihassa(mikä muuten olisikin ihan ok, mutta passittaa pojan pois YHTEISELTÄ HIEKKA ALUEELTAKIN- sanoin mene omaan pihaan..outoa
jokseenkin joka toinen lapsi kiusaa/härnää/ poikaani. eivät ota leikkeihin. ajavat tätä takaa, ivaavat jne (lapset 3-7vuotiaita) lapsille olen tuhat ja sata kertaa sanonut että piha-alue on yhteinen ja jokainen saa siellä leikkiä! ja jos poikani niin h'iritsee leikkejä ei siitä tarvitse alkaa tönimään ja ivaamaan..mutta ei mene kaaliin..menenkö sitten heidän vanhemmilleen seuraavaksi juttelee asioista? meidän poika on tosi vilkas, joten tämä varmasti vaikuttaa siihen ettei leikkeihin aina pääse mukaan....
mutta se kiusaaminen on jotenkin saatava aisoihin. yhdelle naapurin rouvalle mainitsin ja se tokaisi vain että minkäs minä voin jos kiusataan, kun on noin villi lapsi teillä