Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
viime viikolla kun hain tavarat, sanoi "älä vaan jätä minua,ollaan sitten vaikka sun säännöillä". noh,nyt ei vastaa edes viestiin lapsen tapaamisista saati muustakaan
mun ex aneli toista mahdollisuutta..arvaa annoinko

ois se ehkä sen 2 vkoa jaksanu normaalia perhe-elämää ja sit oltas taas palattu vanhaan..
totta.kivempaahan se on kun pääsee menemään ja tulemaan miten haluaa,onhan niitä vapaita naisia maailma piukassa...
vaikutat kovin katkeralta :/ jos tuo ero oli oma päätöksesi,niin ihmettelen asennettasi kovin...ja kuka sanoi,että mies olisi se,joka löytää uuden puolison ensin?

no,mulla on ollut jotain virityksiä..exällä tuskin on ollut mtn,eipä silti EVVK mitä se puuhaa ja kenen kanssa..
olenkin katkera,koska mies ajoi suhteemme siihen tilaan ettei siinä auttanut muu kuin lähteä.moneen kertaan puhuttiin että hänen pitää vähentää juomistaan,olla lapsen kanssa,olla meidän kanssa.olla läsnä.mutta eikös tämä ryypännyt koko juhannuksen,toi jonkun vanhan naisystävän meille,ei tapahtunut mitään mutta minulta tätä ei hyväksyttäisi.sitten kun juhannusepisodi saatiin selvitettyä ja ajateltiin lähteä kaikki viikonloppulomalle,niin siellä mies istuu terassilla ja minä hoitelen pientä lastamme hotellihuoneessa.
eli totta helvetissä olen katkera,kun mies väen väkisin ajoi suhteemme tähän tilaan.eikä vika ole koskaan hänessä,minussahan se on kun en ymmärrä että miesten kuuluu saada tehdä mitä heitä huvittaa ja naiset hoitaa perheen,kodin ja kaiken muun vähäpätöisen!!