VOI TÄTÄ MYÖTÄHÄPEÄN MÄÄRÄÄ!!! (bb)

  • Viestiketjun aloittaja justjoo
  • Ensimmäinen viesti
just joo
Musta tuo menee hyvän maus rajojen yli niin että paukkuu. Porukka tuntenut toisensa alle viikon ja siellä hypitään kulli paljaana ja hierotaan toisten tissejä. Nuoleskellaan kaikkien kanssa, otetaan suurinpiiretin suihin koko suomen edessä. VOI HELVETTI!
 
ei jumalauta
Aivan Järkyttävää katella, teinit hilluu ja pillittää kännipäissään ja seksiä harrastetaan jokaisen vastaantulevan kanssa. Varmaan on vahemmat ylpeitä jälkikasvustaan....
 
just joo
Mua säälitti ihan kamalasti tuo Harri :(.
Silmät kierossa mutusti patjalla pitsaa ja oli tosi pettynyt Cheriin.

En kyllä ikinä siitäkään olisi uskonut, että menee tekemään tuollaista. Antoi itsestään NIIN erilaisen kuvan tullessaan taloon minimekossaan ...
 
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja ei jumalauta:
Aivan Järkyttävää katella, teinit hilluu ja pillittää kännipäissään ja seksiä harrastetaan jokaisen vastaantulevan kanssa. Varmaan on vahemmat ylpeitä jälkikasvustaan....
Tätä minäkin mietin, että eikö todellakaan TAJUTA, että kaikki seuraavat heidän liikkeitään koko ajan kameroista.

Mua ällöttää nuo naisetkin. Täysin estottomasti levittelevät tissejään ja miehet hierovat niitä minkä kerkiävät. Hyi helevetti!
 
katottiin sängyssä miehen kanssa- Mies piiloutui peiton alle lähes koko ohjelman myötähäpeästä ja minä vieressä nauroin ja kierin! :LOL: :LOL:
Mies joutuu katsomaan samat mitä minäkin, silloin kun ollaan makkarissa jo maaten. Menee se toiseenkin suuntaan.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
En nähnyt tänään bb:tä mut tuli mieleen et jos meno jo nyt(?) on noin hurjaa, mitä vielä tapahtuu?
Tai mitä ens vuodeksi keksitään?
Aivan sairasta. Kuvottavaa suorastaan. Nuollaan kaikkia ja kaikkea.
Kaukana on ne ajat kun vaan istuttiin bb talon sohvalla sylikkäin ja pieniä pusuja vaihdettiin. Ihan sika sakkia!
 
nne
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Mua säälitti ihan kamalasti tuo Harri :(.
Silmät kierossa mutusti patjalla pitsaa ja oli tosi pettynyt Cheriin.

En kyllä ikinä siitäkään olisi uskonut, että menee tekemään tuollaista. Antoi itsestään NIIN erilaisen kuvan tullessaan taloon minimekossaan ...


tämä oli hyvin sanottu, just sama tuli itselle mieleen..saas nähdä meinaako c vielä harria hinkuttaa ,toki joillakin varmaan jo asiasta selvyyttä jos 24/7
 
no joku eilen sanoi että niistä kaikista löytyy bi seksuaali kun tarpeeksi juo. Ja lähes kaikista se näytti löytyvän. Manta ei tainnut siihen osallistua vai menikö mun silmien ohi?

Mä veikkaan kyl et cheryl on yks häätöäänestyksessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Musta tuo menee hyvän maus rajojen yli niin että paukkuu. Porukka tuntenut toisensa alle viikon ja siellä hypitään kulli paljaana ja hierotaan toisten tissejä. Nuoleskellaan kaikkien kanssa, otetaan suurinpiiretin suihin koko suomen edessä. VOI HELVETTI!
Eikö se Cheryl ottanutkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nne:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Mua säälitti ihan kamalasti tuo Harri :(.
Silmät kierossa mutusti patjalla pitsaa ja oli tosi pettynyt Cheriin.

En kyllä ikinä siitäkään olisi uskonut, että menee tekemään tuollaista. Antoi itsestään NIIN erilaisen kuvan tullessaan taloon minimekossaan ...


tämä oli hyvin sanottu, just sama tuli itselle mieleen..saas nähdä meinaako c vielä harria hinkuttaa ,toki joillakin varmaan jo asiasta selvyyttä jos 24/7
Yrittää olla kaveri ainakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nne:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Mua säälitti ihan kamalasti tuo Harri :(.
Silmät kierossa mutusti patjalla pitsaa ja oli tosi pettynyt Cheriin.

En kyllä ikinä siitäkään olisi uskonut, että menee tekemään tuollaista. Antoi itsestään NIIN erilaisen kuvan tullessaan taloon minimekossaan ...


tämä oli hyvin sanottu, just sama tuli itselle mieleen..saas nähdä meinaako c vielä harria hinkuttaa ,toki joillakin varmaan jo asiasta selvyyttä jos 24/7
pitäisköhän c harria enemmän kaverina?
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja nne:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Mua säälitti ihan kamalasti tuo Harri :(.
Silmät kierossa mutusti patjalla pitsaa ja oli tosi pettynyt Cheriin.

En kyllä ikinä siitäkään olisi uskonut, että menee tekemään tuollaista. Antoi itsestään NIIN erilaisen kuvan tullessaan taloon minimekossaan ...


tämä oli hyvin sanottu, just sama tuli itselle mieleen..saas nähdä meinaako c vielä harria hinkuttaa ,toki joillakin varmaan jo asiasta selvyyttä jos 24/7
NIIN toivoisin, että Harri pitäisi pintansa. Toinen on niin ihastunut Cheriliin ja muija menee tekemään tuollaista. Eihän ne siis nyt mitään uskollisuusvaloja toisilleen ole tehnyt, mutta säälitti se Harri niin paljon tämäniltaisessa jaksossa :(.
 
oho





Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
katottiin sängyssä miehen kanssa- Mies piiloutui peiton alle lähes koko ohjelman myötähäpeästä ja minä vieressä nauroin ja kierin! :LOL: :LOL:
Mies joutuu katsomaan samat mitä minäkin, silloin kun ollaan makkarissa jo maaten. Menee se toiseenkin suuntaan.



no jopas, meillä miest kyllä kiinnostaa näiden naisten tissit jos vaan ruutuun niitä työntävät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Musta tuo menee hyvän maus rajojen yli niin että paukkuu. Porukka tuntenut toisensa alle viikon ja siellä hypitään kulli paljaana ja hierotaan toisten tissejä. Nuoleskellaan kaikkien kanssa, otetaan suurinpiiretin suihin koko suomen edessä. VOI HELVETTI!
Eikö se Cheryl ottanutkin?
Se pani sen riston kanssa koko bb katsojien edessä.
 

Yhteistyössä