Voi tätä kateuden määrää!

• Viestiketjun aloittaja tsugu
  • Ensimmäinen viesti
tsugu
Ei mene enää kuin max. 7 viikkoa, niin meillä tuoksuu vastasyntynyt vauva. Paskakin saattaa tuoksahtaa, mutta vaipanvaihtokin on silkkaa hupia kun on pieni ihminen, jota rakastaa niin kovin. Mahdatte olla kateellisia :)

opopopo
Ei mene enää kuin max. 7 viikkoa, niin meillä tuoksuu vastasyntynyt vauva. Paskakin saattaa tuoksahtaa, mutta vaipanvaihtokin on silkkaa hupia kun on pieni ihminen, jota rakastaa niin kovin. Mahdatte olla kateellisia :)
oon mä vähän kateellinen, mutta samalla ihan tajuttoman onnellinen, että ne ajat on jo takana.
teetkö ensimmäistäsi?
koita suhtautua vähän aikuisemmin asiaan.

ihana vapaus
En ole kateellinen. Kolme helppoa lasta jo aikuisia ja viimeinen murkku menossa. Helppoa on ollut, mutta vielä helpompaa nyt.
Lapsenlapsia väliin yökylässä, kun haluan.

ÄHH
No en ole, en yhtään, en halua lapsia. Tilanne olisi minulle ehkä yksi suurimpia kauhistuksia nyt.

Mielenkiintoisampaa onkin, miksi ajattelet noin? Onko sinusta jotenkin hauskaa, että joku, joka oikeasti haluaisi, ei lapsia saa ja on sitten kateellinen? Vauvan kun muut voi tehdä aika helposti ja kivaakin se puuha on. Luuletko tosiaan että kaikki haluavat vaan vauvoja ja lisääntyä?

Alkuperäinen kirjoittaja ÄHH;24298318:
No en ole, en yhtään, en halua lapsia. Tilanne olisi minulle ehkä yksi suurimpia kauhistuksia nyt.

Mielenkiintoisampaa onkin, miksi ajattelet noin? Onko sinusta jotenkin hauskaa, että joku, joka oikeasti haluaisi, ei lapsia saa ja on sitten kateellinen? Vauvan kun muut voi tehdä aika helposti ja kivaakin se puuha on. Luuletko tosiaan että kaikki haluavat vaan vauvoja ja lisääntyä?
Sori tää vähän särähti korvaan, mutta en viilaa enempää pilkkua...

4:n äiti
Kerrankin voin rehellisesti sanoa, että EI, EN ole kateellinen =D
Oma nuorin 3½v, eikä YHTÄÄN enää =D
Joskus vielä olinkin kateellinen, kun itse vauvakuumeessa olin.

"vieras"
Ompa taas ilkeää tekstiä. Annetaan toisten nauttia odotuksesta. Itse olen menossa nukkumaan ja nautin, kun pitkästä aikaa saan nukkua yöni aikalailla rauhassa. Nimim. Kolme alle kouluikäistä...

Saraldo
Mä en olisi tuosta ollenkaan kateellinen. Mä olen onnellinen siitä, että meidän ainoa lapsi on jo 6-vuotias. Ei enää vaippoja, ei imetystä, ei puklua joka paikka täynnä, ei yöheräämisiä, ei niin sidottu lapseen, vaan voi vaikka lähteä viikonlopuksi huitsin nevadaan. Ja mikä parasta: ei enää arvailuja, että "mikäköhän tolla on, miksi se huutaa, mitä se haluaa". Nykyän sitä voi ihan kysyä :).

"piu"
Olen kateellinen! :) vauvat on ihania! Mutta samalla olen onnellinen, että meillä on takana jo nuo ajat. Esikoinen on nyt 1v8kk ja nuorempi 7kk ja vaikka jo ehdin kärsimään pientä vauvakuumettakin tässä pari kuukautta sitten olen nyt lapsen kasvaessa huokaissut monet kerrat helpotuksesta ja doennut, että ei enäääään!:) mutta voi sitä vauvaelämää

En ole kateellinen.

Esikoinen oli helppo vauva, nyt vanhemmiten se vaan tulee entistä hankalemmaksi ja haastavammaksi tapaukseski. Sitä se kasvaminen on.

Kuopus oli vaikea vauva, nyt alkaa helpottaa kun hän viihtyy jo hetkiä yksinään tai isoveljensä seurassa. Ei tarvi koko aika olla sylissä ja ei itkekkään koko aikaa. Ikää nyt 10kk.

Yhteistyössä