Voi tää on niin tunteita nostattavaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta tosiaan, onkohan aloittajalla ollut tuon määrän edestä sanottavaa vai onko ne hei moi hyvää huomenta ette usko ja taas syötiin puuroa -tasoisia juttuja. Jos on niin sitten kyllä surkuttelen.

Alkuperäinen kirjoittaja no pojalle onnea:
mutta tosiaan, onkohan aloittajalla ollut tuon määrän edestä sanottavaa vai onko ne hei moi hyvää huomenta ette usko ja taas syötiin puuroa -tasoisia juttuja. Jos on niin sitten kyllä surkuttelen.

Sanotaanko että 90 % turhaa diipadaapaa ja 10% MELKEIN jotain asiaakin B)

Alkuperäinen kirjoittaja no pojalle onnea:

Eikö noita lasketa sanotuiksi?

Mäki tuun sit pullakahveille, kiitos kutsusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Trklms, etkös sie vasta joku aika sitten alottanu palstaileen...?!! Aika ahkera kyllä oot ollu viestien suhteen! :)

Juu tän vuoden alusta :D . Sitä se teettää kun ei oo elämää ja paljon asiaa (oikeaa tai väkisin keksittyä) :whistle:

Olen aivan sanaton että joku julistaa kaikille ettei hänellä ole elämää, mutta mikäpä siinä jos siltä tuntuu että se on joku saavutus jos joka päivä täytyy käydä turhanpäiväisiä asioita kirjoittelemassa. No onnee ny sit vaan ihan hirveesti....

Alkuperäinen kirjoittaja ÖMH:
Olen aivan sanaton että joku julistaa kaikille ettei hänellä ole elämää, mutta mikäpä siinä jos siltä tuntuu että se on joku saavutus jos joka päivä täytyy käydä turhanpäiväisiä asioita kirjoittelemassa. No onnee ny sit vaan ihan hirveesti....

Kiitos :hug: . Sun kirjoituksestasi huokui aito välittäminen läheisistä ja vähemmän läheisistä ihmisistä :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Kiitos :hug: . Sun kirjoituksestasi huokui aito välittäminen läheisistä ja vähemmän läheisistä ihmisistä :heart: .

Joo, näitä ihmisiä mitkä on AIDOSTI onnelisia sun puolesta löytää niin harvasta. Ehkä sun kannattais kopsata tuo ylempi teksti ja käydä sitten lukemassa sitä aina kun haluat tuntea olosi hyväksi, oikein nautinnollisesti samalla kun syöt jotain taivaallista suklaata ;)

On se hyvä että ÖHM:n kaltaisia kannustajia on tämän maan päälle siunaantunut. Ottakaamme kaikki oppia hänestä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Joo, näitä ihmisiä mitkä on AIDOSTI onnelisia sun puolesta löytää niin harvasta. Ehkä sun kannattais kopsata tuo ylempi teksti ja käydä sitten lukemassa sitä aina kun haluat tuntea olosi hyväksi, oikein nautinnollisesti samalla kun syöt jotain taivaallista suklaata ;)

On se hyvä että ÖHM:n kaltaisia kannustajia on tämän maan päälle siunaantunut. Ottakaamme kaikki oppia hänestä :whistle:

Osuit (jälleen kerran) just etkä melkein naulan kantaan

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niinkuin näät:
niin eipä montaa jaksa kiinnostaa. Katteleppa tosiaankin jotain muuta tekemistä.

Kiitos että sua kuitenkin kiinnosti ja nostit tän kejtun ylös :hug: . Mä kun jo itkin nurkassa ja mietin että miksei kukaan välitä musta tai huomaa mua :/

Yhteistyössä