Voi sinua, Ellen Jokikunnas!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
Siis tosi noloa käyttäytyä noin juontajana!Miksei kukaan täysjärkinen hakenu sitä Elleniä sieltä lavalta pois????Toivottavasti edes Jone olis ollu kans asiasta vihainen Ellenille...Aivan äärettömän ala-arvoista juontoa jopa festareille.
Oon ollu joskus laivalla töissä yhtä aikaa kun Ellen teki siellä juontoja ja jo niiltä ajoilta jäi sellanen kiukutteleva mielikuva Ellenistä.Silloin oli Ellenille kova pala kun eräs kokkimies ei ollutkaan hänestä kiinnostunu vaan jostain muusta....Kyllä tuntui ottavan syöjätärtä kovasti nuppiin!!!Ja mulla oli hauskaa sivusta seuranneena...:)
Minusta ainakin näytti että Jonea HÄVETTI Ellenin puolesta! enkä yhtään ihmettele miks...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
Minusta ainakin näytti että Jonea HÄVETTI Ellenin puolesta! enkä yhtään ihmettele miks...


Mä en kyllä ymmärrä, miksei roudannu sitä muijaa kanveesiin.Todella ala-arvoista käytöstä Elleniltä.
Meni kyllä maku, ennen saatoin jopa ihan tykätä siitä juontajana, nyt meni kyllä hyvän maun rajojen yli niin että paukkui...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ha Ha ha:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ha ha ha:
Tosikkoa laumaa suomalaiset, jos tollainen otetaan tosissaan..
onko toi sun mielestä hyvää huumoria jos sanotaan että varo sitä mikkiä ku sillä on hepatiitti ?
Huonoa hoomoria, mutta huumoria sekin..
sairasta huumoria ja pipi päästä täytyy olla koko ellenin!

 
vieras
Kyllä hävettää.. Viime kesänä ellen sattui eräillä festareilla istuskelee anniskelualueella meidän vieressä kavereineen ja huh huh sitä juttua mitä sieltä kuului. Sillon jo sain käsityksen millanen se on.. ja toi video hyvin vahvisti.
 
Mä en nää mitään huumoria siinä että pilaillaan, ja vielä kaiken kansan edessä, toisen sairaudella!! |O

En oo koskaan juuri Ellenistä pitäny mut nyt veti kyl pohjat sen käytös...
Ihan selvästi paistoi aito mustasukkaisuus, enkä todellakaan usko että oli etukäteen sovittu näytös.
Toivottavasti näemme häntä harvemmin teeveessä tästä lähin. :whistle:
 
yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti-nöpönenä:
Tosi törkeetä toi Ellenin käyttäytyminen!!Olen kans pitäny sitä ihan ok juontajana... taitaa olla ihan h.elvetin katkera isorintaisille naisille.Sellaisen käsityksen sain tosta... huh huh! Ihan sekopää akka! :eek:
Peesaan.

Kummallisen hyvin se on todellisen luonteensa salannut tähän asti, mutta ehkä nyt känni teki tepposet. Tosi epäammattimaista, toivottavasti juontajan palkkio ainakin laskee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ohhoh, ei kyllä ole voinu olla selvinpäin lavalla, kovin noloa.
Musta nolompaa on se että tehdään duunia kännissä, kun se että käyttäydytään sikamaisesti.

Ajatelkaa jos joku bussikuski ajais tinassa, niin miten sen työnantaja suhtautuisi asiaan? Duuni kun duuni, niin ammattilaisen on hoidettava se selvinpäin!
 
Huvikummun Peppi
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Tätä myötähäpeää... En pystyny edes koko videota kattoon.
Oli suunniteltu tai ei niin tosi huonosti toteutettu. Tossa tavallaan yritettiin nolata Pamsu mutta kenenköhän pehkoon se häpeä oikeestaan osoittikaan....
Toi v-sana mua eniten tossa hävetti Ellenin puolesta. Yrittikö se jotenkin olla wannabeeteinix. No pissikseltä se kyllä onnistui kuulostamaankin. Ton homman ois voinu hoitaa niin paljon toisin. Ja mikä ton Jonen rooli oli ? Mistä lähtien se juontaa mitään ? Eikä Elleninkään ehkä pitäis....
 

Yhteistyössä