Voi sinua, Ellen Jokikunnas!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suunniteltua:
minä ainakin luulen että koko tempaus oli suunniteltu!
Niin minäkin.. Tuskin ne ois muuten ees lavalle päästänyt jos ois hirmu tarkkaa ton alkomahoolin kanssa. Ja muutenkin. Suomen yks kohupareista jotka vähän väliä pällistelee lehdissä miten on juhlittu jne. niin ihan sopiva ohjelmanumero tollaselle festareille jossa alkoholi näyttelee suurta osaa kuitenkin.
 
AnQ
Haha, oma mies sano että ois ollu meillä keskustelun paikka seuraavana aamuna, jos ite olisin käyttäytyny noin :D

Oli järjestetty tahi ei, kyllä varmasti itekin olisin vähän epävarma oman viehätysvoimani kanssa, jos Pamela seisois vieressä :/
 
auts,tosi noloa kyllä.just tollasta kännimäistä "uhoamista" hei sä viet mun poikaystävän ja v..tun kylvämistä...mahtaa hävettää jälkeenpäin ja en kyllä tosiaan usko että ois mikään sovittu juttu,mut eniten pisti siinä lopussa korvaan että varo sitä mikkiä ku pamelalla on se hepatiitti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
auts,tosi noloa kyllä.just tollasta kännimäistä "uhoamista" hei sä viet mun poikaystävän ja v..tun kylvämistä...mahtaa hävettää jälkeenpäin ja en kyllä tosiaan usko että ois mikään sovittu juttu,mut eniten pisti siinä lopussa korvaan että varo sitä mikkiä ku pamelalla on se hepatiitti
joo sama pisti korvaan! Piti vielä kuunnella uudestaan että sanooko se jotain niin tyhmää. sanohan se! sanoi tosiaan että varo mikkiä kun pamelalla on hepatiitti. pitäsköhän ellennin pikkusen lukea tautien tarttumisesta ennenkuin alkaa tuollaista huutaan lavalla, noloa! yritti selvästi vihjata mutkan kautta joonelle, että pidä näppis sit erossa siitä muijasta, sehän on saastainen. :/

 
Heluna
Siis tosi noloa käyttäytyä noin juontajana!Miksei kukaan täysjärkinen hakenu sitä Elleniä sieltä lavalta pois????Toivottavasti edes Jone olis ollu kans asiasta vihainen Ellenille...Aivan äärettömän ala-arvoista juontoa jopa festareille.
Oon ollu joskus laivalla töissä yhtä aikaa kun Ellen teki siellä juontoja ja jo niiltä ajoilta jäi sellanen kiukutteleva mielikuva Ellenistä.Silloin oli Ellenille kova pala kun eräs kokkimies ei ollutkaan hänestä kiinnostunu vaan jostain muusta....Kyllä tuntui ottavan syöjätärtä kovasti nuppiin!!!Ja mulla oli hauskaa sivusta seuranneena...:)
 

Yhteistyössä