Voi salamyhkäisyyttä! (Tanja Veinonen-Karpela-Saarela-Karpela)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetyyppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmetyyppi

Vieras
Miksi on niin salamyhkäistä? Eikö voi sanoa, että joo, LA on vaikka 1.9.2009. Kun nyt kuitenkin on julkisuuden henkilöstä kysmys, niin takuulla tietää, että lehdet on kiinnostuneita. Joo, on henkilökohtainen asia, tiedän kyllä, mutta vois itsekin päästä helpommalla, kun sanois suoraan. Tai sitten vaan nauttii tuostakin saamastaan huomiosta.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1722938

Mun mielestä ihmiset jotka ajattalee et heillä on oikeus tietää kaikki julkkisten yksityisasiat kuten lapsen arvioitu syntymäaika ovat IHMETYYPPEJÄ! Eikö uteliaisuudella ole rajaa??? Ja sitten vielä selitellään et LEHDET on kiinnostuneita...

Lehdistöä ja muita medioiden edustajia. Jos ois kertonut LA:n, niin ei tarvitsisi iltapäivälehtien neljää viikkoa kirjoitella ja arvuutella jotta meneekö yliajalle vai syntyykö se nyt vai huomenna. Mutta joo, palstalaisiahan se ei kiinnosta, kun ei täällä kiinnostaketään Salkkarit tai BB:kään, moukkamaisia ohjelmia. Täällä harrastetaan vain korkeakulttuuria!

miksi se pitää sanoa? Jos jo ihan mattimeikäläisellekin tutut soittelee noin 2vko ennen - 2vkoa jälkeen, että jokojokojoko.

Ni se sitten ärsyttää mattimeikäläistä, mutta jos julkisuuden henkilölle soittelee joka saatanan lehti lasketun ajan ympärillä, että joko, ni se on vaan meidän oikeus tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyyppi:
Lehdistöä ja muita medioiden edustajia. Jos ois kertonut LA:n, niin ei tarvitsisi iltapäivälehtien neljää viikkoa kirjoitella ja arvuutella jotta meneekö yliajalle vai syntyykö se nyt vai huomenna. Mutta joo, palstalaisiahan se ei kiinnosta, kun ei täällä kiinnostaketään Salkkarit tai BB:kään, moukkamaisia ohjelmia. Täällä harrastetaan vain korkeakulttuuria!

kyllä mä ainakin bb:tä jo odotan ja sitä katon, mut jonkun tuntemattoman ihmisen la on mulle ihan yks ja hailee.sarjaa EVVK :)

Kuka on niin valopää että tahallaan kertoo LA:n toimittajille, onpahan helpompi päivystää synnytyssairaalaan ulkopuolella vaanimassa kuvaa lehteen synnärille ajavasta.

Nykästen avioerohakemusten aikoihin päivystivät Tampereen kärjiksen edessä....

Mitä hittoa ne sitten kirjottelis? Jotain muuta paskaa kuitenkin. mee niitten portaille päivystämään niin saat ajantasaista tietoo.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
miksi se pitää sanoa? Jos jo ihan mattimeikäläisellekin tutut soittelee noin 2vko ennen - 2vkoa jälkeen, että jokojokojoko.

Ni se sitten ärsyttää mattimeikäläistä, mutta jos julkisuuden henkilölle soittelee joka saatanan lehti lasketun ajan ympärillä, että joko, ni se on vaan meidän oikeus tietää?

No tätä juuri tarkoitan. Pääsisi itsekin helpommalla kun sanoisi reilusti vaikka et ennen marraskuun alkua syntyy takuulla. Nyt on uhunut loppukesästä. Ja nyt on ehkä jo enemmän alkusyksy. Mutta mua kiinnostaakin vaan BB.

No vaikka se olisikin julkisuuden henkilö, niin se lapsi ei ole, eikä sen tarvi ollakkaan. Täällä palstalla valitetaan, kuinka kaikki haluaa heti käydä vauvaa laitoksella katsomassa, vaikka haluaisi siellä vain tutustua vauvaan. Ja sitten moititaan, jos joku haluaakin, ettei koko suomen kansa ihmettele, että onkohan sen vauva jo syntynyt ja odotellaan kieli vyön alla vauvakuvia julkisuuteen. :headwall:

No eikö julkisuuden henkilöilläkin ole oikeus yksityisyyteen? Mun mielestä on. Ja salailuun, jos huvittaa. Ei tässä nyt ole kyse mistään vaalirahoituksesta, vaan hänen henk.koht. elämästään liittyvästä asiasta. Salailu on siis ok, eikä tuo nyt ole edes mitään salailua.

Lehdistöä ja muita medioiden edustajia. Jos ois kertonut LA:n, niin ei tarvitsisi iltapäivälehtien neljää viikkoa kirjoitella ja arvuutella jotta meneekö yliajalle vai syntyykö se nyt vai huomenna.

Ai mediaako tässä pitää sääliä? Ja nehän ei voi missään nimessä olla kirjoittamatta vasta sitten, kun on jotain kirjoitettavaa?

Juu on se kamalaa, jos joku haluaa pitää omat asiat omina asioina, eikä ensimmäiseksi laulaa niitä keltaiselle lehdistölle.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään outoa:
en mäkään kerro omaaa la aikaa vaikka en ole julkisuuden henkilö. Miksi se pitäisi kertoa?

Miksi et kerro? Mä en tajua miksi se pitää salata? Syntyyhän se lapsi sieltä kuitekin, kertoi tai ei.

Mäkään en muuten ole muuta sanonu kuin että "syyskuun lopulla". LA on 20 syyskuuta. Jos tulee etuajassa ni ei ehkä kukaan ehdi alkaa kyselemään.

:) En mä nyt tiedä miksi se pvm ois niiiiiin tärkeä...

Ja jos menet sen LA:n paljastamaan ei riitä tosiaan se että toimittavat soittelevat vaan vielä repivät siitä otsikoita. Kissan korkuisilla kirjaimilla luettaisiin että LA meni jo eikä vauva vieläkään ole syntynyt, koska syntyy?

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mäkään en muuten ole muuta sanonu kuin että "syyskuun lopulla". LA on 20 syyskuuta. Jos tulee etuajassa ni ei ehkä kukaan ehdi alkaa kyselemään.

OT mutta sulla on sitten viime jouluna 'tehty' vauva tulossa? Mulla oli viime vuonna la 19.9. ja tiedän että tärppäsi 24.12. tai 25.12. :D

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

No tätä juuri tarkoitan. Pääsisi itsekin helpommalla kun sanoisi reilusti vaikka et ennen marraskuun alkua syntyy takuulla. Nyt on uhunut loppukesästä. Ja nyt on ehkä jo enemmän alkusyksy. Mutta mua kiinnostaakin vaan BB.

"Tanjan laskettu aika lähenee"
"Vienosen LA ensi viikolla - katso Seiskan salakuvat"
"Viimeisillään oleva Veinonen bongattu Prismassa - laskettu aika huomenna"
"Tänään on vauvan aika - tuleva äiti vetäytyi julkisuudesta, toimittajan soittopyyntöön ei vastattu"
"Missä on Tanjan vauva? Laskettu aika ohitettiin ilman merkkejä pienokaisesta"
"Tanja jo pahasti yliajalla - lue tohtori Tolosen vinkit vauvankäynnistykseen!"
"Vienosen pitkittynyt raskaus kohahduttaa - miksi juokset kylillä, Tanja?"
"10 yleisintä riskiä yliaikaisllle vauvoille - lue Tanjan vauvaa uhkaavat vaarat"

Ymmärrän TÄYSIN ettei kiinnosta. Ja en ymmärrä minkä hiton takia lehdistön pitäisi saada tarkka päivä. Ketä kiinnostaa? Kyllähän niille syntymästä ilmoitetaan joka tapauksessa, nythän on vain kyse siitä kuka ehtii laittaa kuvaaja-armeijansa ensimmäisenä passiin.

Siis ketä kiinnostaa mitä julkimot sanoo lasketuista ajoistaan? Ne ne vasta ihme tyyppejä ovat jotka julkkiksia jaksavat seurata. Enkä tarkoita "ihme" niin kuin keskimääräistä kyvykkäämpi ja fiksumpi, vaan "ihme" siinä älyn ja kiinnostusten kohteiden rimanalitusmielessä...

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:

OT mutta sulla on sitten viime jouluna 'tehty' vauva tulossa? Mulla oli viime vuonna la 19.9. ja tiedän että tärppäsi 24.12. tai 25.12. :D

Täs on ihan selkee kytkös ja melkein jo noituutta ilmassa kun nimeksi ollaan tytölle (siis jos on tyttö) suunniteltu Anni Helenaa.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vlaujf:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään outoa:
en mäkään kerro omaaa la aikaa vaikka en ole julkisuuden henkilö. Miksi se pitäisi kertoa?

Miksi et kerro? Mä en tajua miksi se pitää salata? Syntyyhän se lapsi sieltä kuitekin, kertoi tai ei.

syntyy kyllä ja varmasti tuttavani saavat sitten tiedon. Miksi kertoisin? Sitten alkais kk ennen puhelimet soida "vieläkö olet yhtenä kappaleena", etkö jo synnytä? ym ym
Ja tämän kerron myös syyksi että tarkkaa laskettua aikaa en kerro kun en kestä niitä puheluita....toivottavasti rajoittaa nyt ainakin. No ainakin jos menee yli niin eivät se H-päivän jälkeen ala soittelemaan 100X päivässä

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:

Täs on ihan selkee kytkös ja melkein jo noituutta ilmassa kun nimeksi ollaan tytölle (siis jos on tyttö) suunniteltu Anni Helenaa.

:laugh:

Hauska :laugh: Kaunis nimi, mulla vaan nikiksi otettu hetken mielijohteesta vehnäjauhopussin kyljestä...

Lainaa
Hih, no tuskinpa olet kertonut mitään muutakaan... Suomi on pieni maa ja kieltämättä Karpela on lööppijulkkis kuningatar. Tällä asialla lienee paljonkin tekemistä ihmisten "uteliaisuuden" kanssa. 99,9% kansanedustajista ei tuo esille yksityisasioitaan, koskapa seuraamukset sitten ovat nämä, kerran julkkis - aina julkkis. Moni pysyy poissa julkisuudesta vaikka voisi joskus hyötyä siitä, koska myös perhe kärsii aina siitä.

Yhteistyössä