Voi rumasana!!!

• Viestiketjun aloittaja Kihisee
  • Ensimmäinen viesti
Kihisee
Oi että tätä raskauden riemua :((( Mies ei tajua mitään mistään.On lomautettuna,mutta hänen pitää saada nukkua vuorokaudet ympäri,että jaksaa sitten,kun vauva on syntynyt.Seksiä pitää saada pari kertaa päivässä,kun synnytyksen takia tulee tauko.Ei ole rahaa lomautuksen takia,joten ei ole ensimmäisintäkään kampetta vauvalle ostanut.Itse olen hommannut ja järkännyt kaiken.Tänään valitti toisen kerran jo suklaalevyistä,jotka olen pakannut sairaalakassiin mukaan.Koko raskauden aikana en ole närästyksen takia voinut syödä suklaata ja valvottuani jo monta viikkoa loppuraskauden tuskissa ajattelin palkita itseni synnytyksen jälkeen suklaalla.Mies vittuili kuitenkin rankasti siitä,että pimitän herkkuja,kun hänellä tekis mieli.Aikoo kuulema hommata lukollisen karkkivaraston itselleen,kunhan saa rahaa.Ja ehkä pahinta on,että tämä kiukutteleva ukko on jo yli 40vuotias,joten tuskin enää tulee kypsymäänkään.

vieras
Teet miehelle selväksi, että joko osallistuu kodinhoitoon yms. ja alkaa etsiä itselleen töitä tai sitten lähtee, koska sun ei tarvitse jaksaa vauvanhoitoa ja nelikymppistä uhmaikäistä. Jos miehes vaikuttaa masentuneelta niin haette hänelle yhdessä apua.

Laita nyt itsesi ja vauvasi etusijalle!!

Kihisee
Juu vaikuttaa masentuneelta,mutta siihen ei saa puuttua,tosimiehet kun ei masennu.

Mä masennuin nyt,jos en synnytyksen jälkeenkään saa edes suklaasta hetkellistä iloa,vaan närää edelleen *virn*

Alkuperäinen kirjoittaja Kihisee:
Juu vaikuttaa masentuneelta,mutta siihen ei saa puuttua,tosimiehet kun ei masennu.

Mä masennuin nyt,jos en synnytyksen jälkeenkään saa edes suklaasta hetkellistä iloa,vaan närää edelleen *virn*
No mä ainakin vedin kaksin käsin suklaata synnytyksen jälkeen eikä närästänyt pätkääkään.

Yhteistyössä