Voi pyhä sylyvi millaseks tämä meno täälä menee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
Koko ajan jotain uutta ketjua martinasta ja eskosta, missä niiden vauvantaitoja ruoditaan! Mä en voi käsittää, miten joku kehtaa. Oletteko kateellisia, vai miksi tuotte esille koko ajan tätä perhettä, ja aina vain huonoja asioita?? Ettehän te edes tunne heitä! Ja takaan, että jokainen on ymmällään ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen.

Milloin mistäkin asiasta valitetaan, lapsi on sitterissä, he laittoivat korvakorut ja kaikista älyttömin on ollut se, että martina olisi liian laiha! Voi käsittämätön miten jotkut osaa olla inhottavia. Mä takaan, että kukaan teistä aloituksen tekijöistä, tai myös niistä, jotka ovat ilkeäsiti kommentoineet, eivät sanoisi niitä samoja asioita heille suoraan silmästä silmään. Hyvähän täällä on harmaana haukkua. Jokainen saa olla sitä mieltä mitä tahtoo, mutta onko tosiaan pakko olla niin pelle, että se pitää tuoda esille. Pidä omana tietonasi. Tuskin olet itsekkään täydellinen!

Annettaisiinko heillekin kuitenkin perherauha, ja annetaanko heidän kasvattaa se oma lapsi kuitenkin ihan itse, niinkuin he tahtovat! Ajatelkaapa joskus asiat omalle kohdallenne. Kiitos ja anteeksi.

He ovat halunneet olla julkkiksia, ja ovat tienneet että vauvastakin tulee, ja tuovat sitä suorastaan tyrkylle! Kuule, jotku voi nauttia siitä kun tietävät että heistä puhutaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tehköön kuin haluavat minun puolesta. Mutta eihän heistä edes puhuttaisi jos eivät itse perhettään julkisuuteen toisi..

Miksikähän ei sitten puhuta muista julkimoista?

Enpä tiedä, tee aloitus niin puhutaan.

Hohhoijaa, en tee, kun ei ole tarvetta puhua ihmisestä, jota en tunne. Eikö sulla muuta sanottavaa ole? Etkö keksikkään mitään tarpeeks järkevää?

Tehköön kuin haluavat minun puolesta. Mutta eihän heistä edes puhuttaisi jos eivät itse perhettään julkisuuteen toisi..

Ehkä muut eivät ole niin esillä.
Martinalla seiskassa blogi ja on tulossa myös se ohjelma odotuksesta tjsp.

Hohhoijaa, en tee, kun ei ole tarvetta puhua ihmisestä, jota en tunne. Eikö sulla muuta sanottavaa ole? Etkö keksikkään mitään tarpeeks järkevää?

? Mä en todellakaan tiedä miksi Martinan ja Eskon perhe kiinnostaa ja jonkun muun ei. Onko sun oma melkein-julkkis-perhe jäänyt ilman plussan huomiota?

Siitähän he rahansa saavat, julkisuudesta. Jos heidät unohdetaan niin hehän joutuvat työttömiksi. Jos martina ei olis ollut BB:ssä niin olisin varmaan vieläkin sitä mieltä että väärinymmärretty raasu. Mutta olihan se niin veemäinen siellä :whistle: Eipä silti, varmaan ihana ihminen oikeasti, julkisuuskuva vaan on huono, hänen pitää esittää liikaa. Ihana oli nähdä telkusta se hetki kun kuulivat ne sydänäänet, niin ihanan inhimillistä ja lämmintä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ehkä muut eivät ole niin esillä.
Martinalla seiskassa blogi ja on tulossa myös se ohjelma odotuksesta tjsp.

Just. Ehkä me ei sit nosteta niitä esille, vaan sen takia, koska niillä ei sit kai oo mitään, mistä vois olla kateellinen. En tiedä, ihan sama. Mutta tän mun alotuksen tarkotus ei ollu verrata sitä, kenestä puhutaan ja kenestä ei, vaan tarkotus oli herättää ihmisiä, että jos ne tajuais, että ne puhuu pahasti ihmisesti, jota ei edes tunne.

? Mä en todellakaan tiedä miksi Martinan ja Eskon perhe kiinnostaa ja jonkun muun ei. Onko sun oma melkein-julkkis-perhe jäänyt ilman plussan huomiota?

HaH:D Nyt kyl repesin. Juu, ei olla julkkiksia, ei todellakaan. Mies ihan tehtaassa töissä ja ite kotosalla. :D

Useimmalla "julkimolla" on se ihan oikea syy miksi ovat julkisuudessa, esim. urheilu, musiikki tms. Eli sellainen ammatti mistä saavat tulonsa. Heistä puhutaan näissä yhteyksissä.
Sitten on näitä joiden ammatti on se julkisuudessa keinolla millä hyvänsä oleminen. Raha tulee "kaikesta mitä keksitään". Rinnat, salarakkaat, raskaus, ero, riidat, uusi rakkaus ja katoaminen ja uusi tuleminen, sairaalareissut ja muut tilitykset, huoh.
Se että täällä ruoditaan heistä milloin mitäkin, on juuri sitä mitä tarvitaan julkisuudessa pysymiseksi.

Heiii, kyllähän just äsken joku teki ketjun Vesa-Matti Loirista :D Että kylläpäs puhutaan muistakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hempu86la:

Heiii, kyllähän just äsken joku teki ketjun Vesa-Matti Loirista :D Että kylläpäs puhutaan muistakin :D

Miksei kukaan silloin huudellut että olette vain kateellisia loirin ulkonäöstä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hempu86la:

Miksei kukaan silloin huudellut että olette vain kateellisia loirin ulkonäöstä :whistle:

:laugh: :laugh: Tossa on pointtia :D

no, ihan sama mitä ajattelette. Ei se oo multa pois, jos tosiaan haluatte olla idootteja ja puhua paskaa ihmisistä joita ette tunne. Ihan sama. Tehkää niinku haluatte. Itse en viitsi alentua niin alhaalle tasolle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no, ihan sama mitä ajattelette. Ei se oo multa pois, jos tosiaan haluatte olla idootteja ja puhua paskaa ihmisistä joita ette tunne. Ihan sama. Tehkää niinku haluatte. Itse en viitsi alentua niin alhaalle tasolle.

No ihan just sitä teet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ihan just sitä teet.

Ihan kyllä samaa teet nyt sinäkin, haukut idiooteiksi ihmisiä joita et tunne...

Yhteistyössä