voi prkln prkln prkl!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päävika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päävika

Vieras
mulle kasvoi elin otsaan. miesystäväni, jonka kanssa emme asu yhdessä (hän asuu toisella paikkakunnalla) on alkanut pakkomielteiseksi. olen sanonut että kaipaan nyt omaa aikaa kun lapset ovat isällään. haluan viettää viikonlopun yksin. mitä tämä mies tekee? lähtee ajamaan tänne ja koska puhelimeni oli autossa ja olin ystäväni luona, tämä mies laittaa viestin jumalauta äidilleni ja istuu siellä sitten teellä puolilta öin ja soittelee vuorotellen äitini kanssa, joka on jo huolesta hysteerinen (koska olen mukamas 'hukassa'), puhelimeeni.

ei helvetti. ei helvetin helvetti, en minä tätä halunnut :( oli ollut jotain kränää miehen kanssa kyllä, mutta silti... nyt äitini suree ja on huolissaan, miksi helvetissä hänet piti tähän vetää mukaan?!?!?!

Missä tapasit miehesi? Netissäkö?

Toi on kyllä ahdistavaa, ymmärrän täysin sun tunteesi. Musta tuntuu että mä en pystyis tapailemaan miestä enää tuon jälkeen. Jos on kerran selkeesti sanottu että tartten omaa aikaa eikä toinen sitä kunnioita, niin soronoo sitten vaan.

kurkkua kuristaa... musta tuntuu oikeasti, että mä tukehdun. olen kyllä raskaana tälle miehelle, mutta oikeuttaako se silti tukehduttamaan mut? ja sotkemaan vielä äitinikin meidän suhteeseen...?

Alkuperäinen kirjoittaja päävika:
kurkkua kuristaa... musta tuntuu oikeasti, että mä tukehdun. olen kyllä raskaana tälle miehelle, mutta oikeuttaako se silti tukehduttamaan mut? ja sotkemaan vielä äitinikin meidän suhteeseen...?

Ohho. Vai että raskaana. Sitten huonompi homma. Kauanko ootte tunteneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Verias:
Missä tapasit miehesi? Netissäkö?

Toi on kyllä ahdistavaa, ymmärrän täysin sun tunteesi. Musta tuntuu että mä en pystyis tapailemaan miestä enää tuon jälkeen. Jos on kerran selkeesti sanottu että tartten omaa aikaa eikä toinen sitä kunnioita, niin soronoo sitten vaan.

oon tavannut sen kyllä netissä alunperin, mutta siitä onkin aikaa kymmenen vuotta kyllä jo.

ihanaa kun joku ymmärtää. siis vaikka olisikin riitaa, niin jos sanon että tarvitsen tilaa hengittää, niin eikö tämä aja mun perässä ja änge äidilleni... voi helvetti. hävettää ja suututtaa aikalailla yhtä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Verias:
Alkuperäinen kirjoittaja päävika:

Ohho. Vai että raskaana. Sitten huonompi homma. Kauanko ootte tunteneet?

iän kaiken.

mulla räjähtää oikeasti pää. on semmonen hyvin henkilökohtaisesti loukattu olo. myös niin kauan kuin asumme eri osoitteissa, niin mielestäni minulla on oikeus olla kotona rauhassa yksin jos haluan, ilman että kukaan on oven takana :(

ja näistä on siis todellakin kyllä keskusteltu. että tarvitsen myös sitä aikaa itselleni ja ystävien näkemiselle... ja aina tuo on siihen kannustanutkin. silti käytäntö on nykyään tämä...

Siis jos ootte olleet yhdessä jo kymmenen vuotta ja oot raskaana miehelle niin mun mielestä aika myöhäistä alkaa ahdistumaan moisesta. Ei oo siis aiemmin tuommoinen ollut? Jospa mies oli ihan oikeesti susta huolissaan, mistäs me tiedetään mitä kaikkea siinä teidän riidan yhteydessä on sanottu jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Siis jos ootte olleet yhdessä jo kymmenen vuotta ja oot raskaana miehelle niin mun mielestä aika myöhäistä alkaa ahdistumaan moisesta. Ei oo siis aiemmin tuommoinen ollut? Jospa mies oli ihan oikeesti susta huolissaan, mistäs me tiedetään mitä kaikkea siinä teidän riidan yhteydessä on sanottu jne.

samoilla linjoilla; tietty itsekkyys nyt pois ja pitää sun puhua miehen kanssa, sillä kun lapsi syntyy on hän kuvioissa kuitenki

ei, vaan siis olemme tunteneet sen kymmenen vuotta... suhde on aika tuore.

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:

samoilla linjoilla; tietty itsekkyys nyt pois ja pitää sun puhua miehen kanssa, sillä kun lapsi syntyy on hän kuvioissa kuitenki

on kuvioissa kyllä joo, mutta en tiedä tuleeko olemaan saman katon alla.

Ymmärrän kyllä huolestuneisuuden siinä valossa, että sinä olet raskaana hänelle. Ihan ymmärrettävää, että hän ollut huolissaan kun ei ole tavoittanut sinua. Vaikka hänellä olisi alunperin ollut vain joku pieni asia, jonka vuoksi yrittänyt soittaa sinulle, mutta on siten huolestunut, kun et yrityksistä huolimatta ole vastannut puhelimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ghg:
Ymmärrän kyllä huolestuneisuuden siinä valossa, että sinä olet raskaana hänelle. Ihan ymmärrettävää, että hän ollut huolissaan kun ei ole tavoittanut sinua. Vaikka hänellä olisi alunperin ollut vain joku pieni asia, jonka vuoksi yrittänyt soittaa sinulle, mutta on siten huolestunut, kun et yrityksistä huolimatta ole vastannut puhelimeen.

vaikka olen sanonut, että haluan nyt sitä omaa aikaa ihan vaan itselleni ja käydä kaverin luona kahvilla... mä en halua silloin, että puhelin pirraa jatkuvasti, en halua. tuntuu että olen jossain hemmetin talutusnuorassa, josta nyppästää kovaa heti kun olen sekunnin pois näkyvistä/kuuluvista.

Yhteistyössä