Voi prkl!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Minä sain kuulkaas tänään sakot! :kieh: 50 alueella tämä akka päästeli 70... :ashamed:

115 euroa siitä sitte pätkähti, onneks kuitenki selvisin rikesakolla! Mä vielä puhuin puhelimeen samalla, mut ei vissiin sit huomanneet sitä.

Ja puolusteluna:

1. Meillä oli tosi kiire sinne lääkäriin
2. Siihen joutu 4 muutakin autoa
3. Tuolla tiellä ei KUKAAN aja 50

B) :saint: :headwall:

Tajuatko että kun ajoit 70km/h tunnissa viidenkympin alueella niin joku joutui ajamaan vain 30km/h että keskivauhti pysyi balanssissa, sehän saattoi myöhästyä jostain sinun takia! Ja se ettei sillä tiellä kukaan muukaan aja viittäkymppiä on huono tekosyy, VARSINKIN KUN TIEN HUONON KUNNON TAKIA MUUT AJAA 20km/h!

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Tajuatko että kun ajoit 70km/h tunnissa viidenkympin alueella niin joku joutui ajamaan vain 30km/h että keskivauhti pysyi balanssissa, sehän saattoi myöhästyä jostain sinun takia! Ja se ettei sillä tiellä kukaan muukaan aja viittäkymppiä on huono tekosyy, VARSINKIN KUN TIEN HUONON KUNNON TAKIA MUUT AJAA 20km/h!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:

Vannon kautta kiven ja kannon etten enää koskaan ikuna aja ylinopeutta!

=)

Minä olen saanut vain yhden kerran sakot. Sillonkin sain onneksi puhuttua itselleni ne sakot, sillä kortinlähtö oli lähellä. Ajoin alueella jossa oli 80km/h ja tietenkin mun edessä ajoi "nysväiljä". No, sitten kuin ohituskaista alkoi niin menin tietenkin ohi...ja suoraan tutkaan 129km/h... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Minä olen saanut vain yhden kerran sakot. Sillonkin sain onneksi puhuttua itselleni ne sakot, sillä kortinlähtö oli lähellä. Ajoin alueella jossa oli 80km/h ja tietenkin mun edessä ajoi "nysväiljä". No, sitten kuin ohituskaista alkoi niin menin tietenkin ohi...ja suoraan tutkaan 129km/h... :whistle:

Kiitos, kevensit kuormaani huomattavasti! :D Ja mäkin menetin nyt sakkoneitsyyteni.

Tää on jo noloa mut mä oon saanu jopa sen muistutuksen, että jos vielä saatte yhdet sakot tämän ja tämän ajan kuluessa niin ei kunnian kukko laula... B)

Pari kertaa oon päräyttäny kameraan, kaks kertaa just tolleen viidenkympin alueella ihan liian lujaa ja kerran tulin motarilta ramppia pitkin pienemmälle tielle ja siellä ne tinanapit kyttäs...

Nykyään ajan jo hiljempaa...

Yhteistyössä