Voi pirhana, mun pitäisi ottaa pyykit pois koneesta, mutta... (turhis )

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
mun pitäisi ottaa HAISEVAT pyykit pois koneesta. pesukone hajosi kesken pesun, ja koneen täydeltä kestovaippoja B) ei lähde päälle millään enää, ja ei palanut sulake. mies laski vedet pois sieltä, mutta silti.. ällöttää jo ajatuski :x

Olisko koneen sisältä joku johto irti?Meillä kerran oli.

Alkuperäinen kirjoittaja miirumaaru:
se kepin tippuminen lattialle oli kyllä mullakin pienoinen ongelma. onneksi mulla oli iltaisin mies ja lapsi auttamassa.. Yritin kyllä kovasti koiraakin kouluttaa erinäisiin tehtäviin :D

No mulla on miesystävä, mutta hän on nyt reissussa. Likkaa en vielä tänne ota pidemmäksi aikaa, koska en mä oikeen pysty tekemään ruokaa ja muutenkin on toiminta vähän sellaasta hakemista vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
mun pitäisi ottaa HAISEVAT pyykit pois koneesta. pesukone hajosi kesken pesun, ja koneen täydeltä kestovaippoja B) ei lähde päälle millään enää, ja ei palanut sulake. mies laski vedet pois sieltä, mutta silti.. ällöttää jo ajatuski :x

Olisko koneen sisältä joku johto irti?Meillä kerran oli.

voi olla, toivottavasti jokin niin pieni vika. huomenna kaivettava kuittia jne, että saa selville onko takuuta vielä..

Miltä uusi nivel tuntuu? Vai tunteeko sitä jotenkin :ashamed:

No siis sitä kipua ei ole enää mistä kärsin melkein kaksi vuotta. Nyt on vain kivut leikkauksesta, mutta nehän paranee pikkuhiljaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No siis sitä kipua ei ole enää mistä kärsin melkein kaksi vuotta. Nyt on vain kivut leikkauksesta, mutta nehän paranee pikkuhiljaa. =)

No hyvä juttu! Mitä olen palstalta lukenut niin olet parantumassa hyvään tahtiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Vautsi sä oot päässy sairaalasta pois :) Koskas kotiuduit? Ooks kauheen kipee vielä?

:hug:

Eilen olen tullut kotio ja kävin eilen jo pienellä kävelylenkillä keppien kanssa. :D Kyllähän tuo nyt aina vain vaivaa. Oli kuitenkin iso leikkaus ja tuossa lonkan seutuvilla on n.20cm pitkä leikkaushaava. Syön kyllä kipulääkkeitä edelleen aikamoisia määriä, mutta suurta kipua ei saa päästää tulemaan, koska siitä on kuulemma vaikia päästä eroon.

No hyvä juttu! Mitä olen palstalta lukenut niin olet parantumassa hyvään tahtiin :)

Munhan piti nousta ylös heti leikkausta seuraavana päivänä, sairaanhoitaja ja fysioterapeutti sanoi, että kävelen todella hyvin. Aika nopiaa tahti on lähtenyt tämä toipuminen vauhtiin, pitää toivoa ettei tuu mitään takapakkia!

Jälleen meidän sankaritar paikalla.Lasta ei pysty hoitaan,mutta pyykkiä kyllä pestään sairaalasta kotiuduttua ja valitetaan jälleen kerran.Ehkä sun lapsestas olis enemmän hyötyä ku haittaa!!?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Vautsi sä oot päässy sairaalasta pois :) Koskas kotiuduit? Ooks kauheen kipee vielä?

:hug:

Eilen olen tullut kotio ja kävin eilen jo pienellä kävelylenkillä keppien kanssa. :D Kyllähän tuo nyt aina vain vaivaa. Oli kuitenkin iso leikkaus ja tuossa lonkan seutuvilla on n.20cm pitkä leikkaushaava. Syön kyllä kipulääkkeitä edelleen aikamoisia määriä, mutta suurta kipua ei saa päästää tulemaan, koska siitä on kuulemma vaikia päästä eroon.

Joo kannattaa nyt aluks syyä ihan ne määrät mitä on määrätty, siitä sit pikku hiljaa pienentää. Kyl se siitä, sisukas nainen oot :D

Jälleen meidän sankaritar paikalla.Lasta ei pysty hoitaan,mutta pyykkiä kyllä pestään sairaalasta kotiuduttua ja valitetaan jälleen kerran.Ehkä sun lapsestas olis enemmän hyötyä ku haittaa!!?

näinpä

Niin sain just ja just runtattua pyykit koneeseen ja kiskottua ne pois, mutta ruoan tekeminen on vaikiaa. Mä en saa likka pestyä, kun hyvä kun itteni saa suihkussa pestyä. Likka nukkuisi täällä mun vieressä ja siitä nyt ei tulisi yhtään mitään, kun likka on niin levoton nukkuja.

Ehkä mä nyt kuitenkin itte tiedän mihin pystyn ja mihin en, etkä sä. Mua oikiasti vituttaa tuollaaset jotka luulee tietävänsä mun asiat paremmin kuin mä itte.

Alkuperäinen kirjoittaja summer:
Siis eihän niissä pyykeissä mitään ongelmaa ollutkaan, mutta sukan laittaminen jalkaan! |O :headwall: Hitto mikä homma yhden keleen sukan takia. :kieh:

Nytton kesä. ei sukkia tarvi.

Ei jumaliste. :headwall: :headwall: Lukekaa tarkemmin ennenkuin räävitte suutanne.