Voi persetti mikä uni!

taitaa olla niin että pitäis pitää vähäsen palstataukoa meikäläisen ku tämä homma tulee uniinki...

näin semmosta unta että ajelin tuolla pohjosemmassa ja päätin mennä sitte kahtomaan josko löytäisin sen talon missä shadi asuu. noh, löytyhän se. parkkeerasin auton ja ihmettelin hetkisen että kylläpäs näyttääpi tutulta... pihapiiri oli ku oliki ihan täsmälleen sama ku missä kaverini asuu turussa mutta nyt oltiin kuitenki huomattavasti kauempana.

ykskaks kerrostalon ikkuna avautu ja esiin pisti pää jonka tunnistin heti, shadi huuteli että mitä sie sielä autossa kyhjötät, tuu kahville! :D

no eikun sisään sitte. kaffeteltiin siinä ja juoruiltiin (palstan asioista tietty :D ) kunnes shadi päätti näyttää että mikä on hänen uusin harrastuksensa. shadi ostaa imureita ja semmosta neonväristä turkiskangasta ja "tuunaa" niitä imureita liimaamalla siihen imurinkanteen sitä karvaa ja sitte myy ne hyvällä hinnalla eteenpäin. ja ovat kuulemma suosittuja, menevät niin nopeesti ja kysyntä on valtavaa niin ettei meinaa ehtiä tehä niitä tarpeeksi :LOL: :LOL: :LOL:

ai kamala... heräsin siis tänä aamuna virne naamalla :D

se ykski imuri joka oli siinä "liukuhihnalla" oli jo saanu puoliksi semmosta neonpinkkiä pitkää karvaa päällensä. ja mie ihastelin ihan aidosti sitä että ihana, mieki haluan tuommosen imurin!

ja miks juuri imuri???

:LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Voi jösses. johan on mielikuvitus päässy valloilleen :LOL:
no eikö? tuommosia ne miulla on useinki nuo unet... mielikuvitus laukkaa monasti ihan hurjana :ashamed:

kerran näin semmosta unta että olin näkymätön ja aattelin että tarttee tehdä jotain mitä oon aina halunnu tehä. ja menin sitte puristelemaan bushia perseestä ku se puhu jossain tärkeessä kokouksessa. joka lauseen jälkeen puristin ja joka kerta se säpsähti ja ynähti. kaikki katsojat ihmetteli että miksi se nykii :LOL: :LOL: :LOL:

seki oli tosi hauska uni ja vauhikas, oikeen james bondiin verrattava :D

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
se ykski imuri joka oli siinä "liukuhihnalla" oli jo saanu puoliksi semmosta neonpinkkiä pitkää karvaa päällensä. ja mie ihastelin ihan aidosti sitä että ihana, mieki haluan tuommosen imurin!

ja miks juuri imuri???

Siivouspäivä tulossa taas? :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ja miks juuri imuri???

Siivouspäivä tulossa taas? :D
no mistäs arvasit? :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:LOL: perskele..siun takkii meni kahvit pöydälle :LOL: :LOL:
toi voittaa jopa sen unen kun piirros kirahvi söi perseellään banaania miun unessa :LOL:
Herranjesta mitä unia teillä on :LOL:

Mä vaan uneksin tylsästi olevani jollain ihmeen seuramatkalla ja siellä sit jotenkin kummasti päädyin kuorosota-ohjelmaan, missä mua pompoteltiin ryhmästä toiseen kun eivät osannu päättää olenko sopraano vai altto...

JONSERED Karhunkantaja
Minä vain joudun katselemaan painajaisiakin uusintoina... Tosin eri tavalla leikattuina ja editoituina. Aika tylsää, sen yhden kerran vuodessa, kun näet painajaista, lähettävät saman. :/

Äijä nauroi kippurassa, kun kerran nousin yöllä istumaan ja aloin selittää, että viimeksi tässä unessa ei kukaan tullut lapion kanssa lyömään päätäni irti, vaan kirveellä, mikä ihmeen idea on nyt lapiolla tulla mätkimään?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Minä vain joudun katselemaan painajaisiakin uusintoina... Tosin eri tavalla leikattuina ja editoituina. Aika tylsää, sen yhden kerran vuodessa, kun näet painajaista, lähettävät saman. :/

Äijä nauroi kippurassa, kun kerran nousin yöllä istumaan ja aloin selittää, että viimeksi tässä unessa ei kukaan tullut lapion kanssa lyömään päätäni irti, vaan kirveellä, mikä ihmeen idea on nyt lapiolla tulla mätkimään?
Toi uusintapainajainen muuten on hiton tylsää.

Mulla oli yhteen aikaan painajainen, jossa seisoin hehkuvan kuumalla kesäkelillä asfalttitiellä mäen juurella. Oli niin kuumaa, ettei päässyt siitä asfaltista irti ja sieltä mäen päältä laitettiin mua kohti vierimään sellainen kivikuula, halkaisijaltaan ehkä pari metriä. Aina heräsin, kun se kuula oli just tulossa päälle. Eikä piru vie oltu edes leikattu tai editoitu eri tavalla koskaan :kieh:

Yhteistyössä