V
vierailija
Vieras
Kuulemma joidenkin rattaiden kumit reagoi muovilattian kanssa niin, että lattiaan jää kellertävät jäljet (tulevat esiin viiveellä sitä mukaa kun lattia reagoi auringonvalon kanssa), eikä niitä saa millään pois! Taikasienet sun muut on kokeiltu kyllä. Noita jälkiä alkoi ilmestyä muutama kuukausi muuttamisesta, siinä kohtaa kun tajusin mistä ne tulee niin vahinko oli jo tapahtunut :/ Jälkiä on eteisessä runsaasti eri kohdissa (pitkä eteinen) ja lisäksi parvekkeen oven edessä siinä missä vaunuja on seisotettu.
Meillä takuuta sisällä tonni, mahtaako riittää jos vuokranantaja päättää että lattia menee vaihtoon kun tästä muutetaan? Ei sillä, oma moka ja olen valmistautunut maksamaan.... :,( Harmittaa vaan niin vietävästi, olen aina tarkka omasta ja myös muiden omaisuudesta. !! Onneksi lattia on kellertävä, puulaminaatin kopio eli eivät nyt täysin pomppaa silmille kuten esim. perinteisestä harmaasta muovimatosta voisi pompata. Mutta kyllä ne jäljet huomaa kuitenkin.
Meillä takuuta sisällä tonni, mahtaako riittää jos vuokranantaja päättää että lattia menee vaihtoon kun tästä muutetaan? Ei sillä, oma moka ja olen valmistautunut maksamaan.... :,( Harmittaa vaan niin vietävästi, olen aina tarkka omasta ja myös muiden omaisuudesta. !! Onneksi lattia on kellertävä, puulaminaatin kopio eli eivät nyt täysin pomppaa silmille kuten esim. perinteisestä harmaasta muovimatosta voisi pompata. Mutta kyllä ne jäljet huomaa kuitenkin.