Limaa on nenä täynnä mutta mitään ei saa ulos, pikkuniistäjä on yhtä tyhjän kanssa kun ei ole näkyvää räkää! Äsken vietettiin hetki suihkuhuoneessa suihkun ollessa täysillä kuumalla ja sitten tuli aika paljon limaa suun kautta...vauvojen nuhat sais kieltää lailla kun ne reppanat ei pysty itse niistämään!! :snotty: :'( |O näin meillä on mennyt tämä päivä...ja nyt kun pippiäinen nukahti, en todellakaan aijo tehdä mitään hyödyllistä (siivousta) vaan olen tässä koneella koko ajan!!!