Voi perrrrrrrkele tuon pienen nuhaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Desdemona

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 150
0
36
Limaa on nenä täynnä mutta mitään ei saa ulos, pikkuniistäjä on yhtä tyhjän kanssa kun ei ole näkyvää räkää! Äsken vietettiin hetki suihkuhuoneessa suihkun ollessa täysillä kuumalla ja sitten tuli aika paljon limaa suun kautta...vauvojen nuhat sais kieltää lailla kun ne reppanat ei pysty itse niistämään!! :snotty: :'( |O näin meillä on mennyt tämä päivä...ja nyt kun pippiäinen nukahti, en todellakaan aijo tehdä mitään hyödyllistä (siivousta) vaan olen tässä koneella koko ajan!!!
 
täällä kans vauva nuhassa. kuumetta oli tos eilen ja toissapäivänä mut nyt ei enään mut kauhee räkätauti muuten ja yöt on menny tässä aika kivasti, oon ihan poikki. sais jo parantua.
 
onks teillä sellasta höyrystintä?Meillä autto öisin tosi paljon ku oli sänky pystyssä ja se höyrystin siinä niin tuli hyvin räät pois.päivälläkin tietty kun koittaa pitää pystyssä niin vois helpottaa...
 
Apteekissa myytävä "limaimu" on ainakin meillä ollut avuksi (2 putkea, säiliö niiden välissä). Sillä saa ainakin pahimmat kököt nenästä pois. Mutta raskas on tauti, ja kiusallinen kun ei unikaan kunnolla tukkoisella pysy.
 

Yhteistyössä