Voi perkule kun ei saa mitään syödä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Siis kun menin syömään palan kinkkupiirakkaa, sellasen täytenäkkärin ja kaurakeksin, niin tuntuu, että siinäpä se päivän lounas sitten olikin |O |O Aika ankeeta on, jos kalorirajoihin ei mahdu mitään "ylimääräistä" :(

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
kuin pieni kalorimäärä sinulla sit on käytössä, jos et muka enää voi mitään syödä

No 1300 ja toki syön sitten illalla lämpimän ruoan.
elikkä samoilla kaloreilla sitten mennään B)

Kyllähän tuo normaalisti riittää ihan hyvin, mutta eipä siinä juuri "ylimääräisiin" ole varaa. Meillä oli tänään töissä tarjolla kinkkupiirakkaa ja täytekakkua ja kamala morkkis kun menin sitä piirakkaa syömään :headwall: Kyllä minä välillä, mietin, että onko tässä mitään järkeä :/

kuin pieni kalorimäärä sinulla sit on käytössä, jos et muka enää voi mitään syödä

No 1300 ja toki syön sitten illalla lämpimän ruoan.
elikkä samoilla kaloreilla sitten mennään B)

Kyllähän tuo normaalisti riittää ihan hyvin, mutta eipä siinä juuri "ylimääräisiin" ole varaa. Meillä oli tänään töissä tarjolla kinkkupiirakkaa ja täytekakkua ja kamala morkkis kun menin sitä piirakkaa syömään :headwall: Kyllä minä välillä, mietin, että onko tässä mitään järkeä :/
tiedän tunteen, mulla itellä on niin ankara kuri, että vaikka olisin vetänyt suklaata, niin paljon, että tuo kalorimäärä täyttyy, niin sitten ollaan ilman. joten eipä tee mieli sortua moiseen, kun ei siitä tule kuin huono olo

Yhteistyössä