voi perhanan puhelinmyyjät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bonaire

Aktiivinen jäsen
07.10.2006
21 378
0
36
sain juuri tytön numeroon ( liittymä mun nimellä ) puhelun,että olen osallistunut divaanin :o :o kyselyyn ja siitä syystä palkkioksi divaanilehtiä 5 kk ja muistitaulu arvoltaan 30 ? vain 3,90 kk :laugh: :laugh: mikäs palkkio se semmonen on,kun joutuu itse maksamaan..ja siks toisekseen en oo ees osallistunu mihinkään :whistle:

mua kans ärsyttää, ku mulla salainen numero, ni ovat osoitteen perusteella ottaneet selville meidän lankapuhelimen numeron, joka on isännän nimellä.... ja 100% varmuudella en ole sitä mihinkään laittanu...ku hyvä et etes muistan koko numeroa :whistle:

en kysyny,kun en ollu edes tilaamassa..täytynee ottaa dna:han yhteyttä,kun tuohon tytön numeroon ei pitäs tulla mitään myyntipuheluita..kun käyttäjä on kuitenkin piirun verran vaille 9 v..

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
salainen numero plus se ettei sitä ole mihinkään laittanut ei takaa sitä etteikö siihen puhelinmyyjät soittelisi, siksi on keksitty suoramarkkinointikielto

joo,mulla on omassa numerossa käytössä..täytynee ottaa tohon tytön numeroon kans..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
en kysyny,kun en ollu edes tilaamassa..täytynee ottaa dna:han yhteyttä,kun tuohon tytön numeroon ei pitäs tulla mitään myyntipuheluita..kun käyttäjä on kuitenkin piirun verran vaille 9 v..

sinä olet liittymän omistaja, ei ne siellä puhelinfirmassa tiedä että liittymä on sinun 9v tytöllä. otan markkinointikielto, puhelu dna:lle ei auta yhtään