Osaatteko auttaa?
Mä olen 40 tasan. Virkatodistukseen ei mielestäni laiteta kiinteistön omistus- tai edustusasioita?
Mulla ei tuolla mitään ylläriä ollut, mutta ikää on jo 36 ja en ole koskaan tarvinnut virkatodistusta, joten ei ole noihin tietoihin tarvinnut tutustua aiemmin millään tavalla, kun en ole mennyt naimisiin enkä ole perinytkään yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24099542:Siis minkä ikäisiä nää ihmiset on, joille näitä ylläreitä tulee?
Eikö koskaan oo tarvittu virkatodistusta mihinkään?
Ei siis olla menty naimisiin tai kukaan ei ole ollut perimässä mitään?
Mä olen -80 luvulla syntynyt, elikkäs nyt 24-vuotias. Ei, en ole mennyt naimisiin enkä ole koskaan perinyt mitään. Omat vanhempani ovat 46v ja 52v, eli vielä muutama vuosi menee (todennäköisesti) ennen kuin mitään tulee perittyä... Avioliitto vaikuttaa vielä epätodennäköisemmältä tässä lähitulevaisuudessa!Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24099542:Siis minkä ikäisiä nää ihmiset on, joille näitä ylläreitä tulee?
Ei naimisiinmenoon tarvita virkatodistusta.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24099542:Siis minkä ikäisiä nää ihmiset on, joille näitä ylläreitä tulee?
Mä oon 32 enkä oo periny mitään tähän mennessä (eikä ihan heti mitään näköpiirissäkään). Joten ei se nyt iästä oo kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24099542:Siis minkä ikäisiä nää ihmiset on, joille näitä ylläreitä tulee?
En usko, koska eihän tuolla edes näy muutenkaan sisaruksista tietoja ollenkaan. Ei mulla ainakaan.Mahtaako sisaruksilla näkyä tuolla tiedoissa ap:n ottolapsisuus? Tuskin?
ei naimisiinmenoon tarvitse mitään virkatodistuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24099542:Siis minkä ikäisiä nää ihmiset on, joille näitä ylläreitä tulee?
Viestiketjussa jossain on linkki väestörekisterin sivuille.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24357387:Mistä noita pääsee edes katsomaan?
Ei sillä, mulla on isäni naama ja äitini takamus...
En muuten ole provo. Ihan oikeasti näin kävi. En vaan ole jaksanut kaivaa tätä ketjua ylös kun harvaseltaan täällä käyn ja en uskonut, että ketään enää kiinnostaisi Nyt sattui etusivulla tämä silmiin kun olin täällä.Siksei ap:sta oo mitään kuulunu ku se oli provo ja naureskeli teille jotka uskoitte näinkin tyhmän jutun
No aloittaja sanoi olevansa 81-syntynyt, eli kolme vuotta myöhemmin kuin minä. Enkä minäkään ole koskana tarvinnut virkatodistusta mihinkään, olen mennyt kyllä naimisiin, mutta en ole koskaan perinyt ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24099542:Siis minkä ikäisiä nää ihmiset on, joille näitä ylläreitä tulee?