"aapee"
Ok, kiitos tiedosta. Siis isä ei ole biologinen.Mun vanhemmat ovat menneet naimisiin kun olin vuoden vanha, ei lukenut noin mun tiedoissa.
Ok, kiitos tiedosta. Siis isä ei ole biologinen.Mun vanhemmat ovat menneet naimisiin kun olin vuoden vanha, ei lukenut noin mun tiedoissa.
Mitäs tuo "ei ole aviolapsen oikeuksia" -kohta oikein tarkoittaa?
Pankkitunnuksilla näkee. Joku tänne oli laittanut ketjun, jossa oli linkki. Siitä menin ja näin kävi.näkeekö netistä noita tietoja, maksaako?
Mitä sinulla lukee isäsi kohdalla noissa tiedoissa? Kumman puolen mummita sait tietää? Ajattelin vain, että jos oli isänäiti, joka ei tykännyt äidistäsi niin.. you know.mä sain tietää n 12vuotiaana mummiltani että isäni ei ehkä ole isäni,kun on 2muutakin vaihtoehtoa. en ollut milläskään, vieläkään en tiedä onko hän biologinen isä vai ei,ei se mitään,mikään ei silti ole muuttunut.
Ei se tietenkään ole sen isä. Isyys on ensisijaisesti biologista. Kasvatti-isä voi toki ollu joku muukin.Ota ihan rauhallisesti,isäsi on edelleen siun isä,vaikkei nyt sitten olisikaan biologinen isä,hän on kuitenkin rakastanut ja kasvattanut ja pitänyt susta äitisi kanssa huolta,ei tuo tieto vaikuta teijän suhteisiin.:hug:
Muista puhua rauhallisesti vanhempiesi kanssa.
Miun mieheni isäpuoli on ollu enemmän isä kuin hänen biologinen isänsä koskaan,mieheni siis pitää isäpuoltaan isänä,ei niinkään pari vuotta sitten edesmennyttä biologista isäänsä.