Voi per*****n pomo!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Pomo ja työkaveri lähtivät tänään aikaisemmin töistä ja mä jäin työpaikalle asiakkaiden kanssa. Kun lopettelin, huomasin että ovet oli laitettu lukkoon - lukkojen takana kaikki mun tavarat, kotiavaimet ja samoin työpaikan avaimet!

Soittelin tietysti poikien perään mutta eivät päässeet avaamaan ovia, olivat viihteellä, käskivät soittaa kiinteistöhuoltoon. Sieltä tultiin lopulta avaamaan, mutta mullehan se maksoi 25? |O

Ja pomo käyttäytyy niin kuin minä olisin siellä tyhmyyttäni lukinnut tavarani oven taa :headwall: Eli tuo ovenavausmaksu jää omasta pussista maksettavaksi.

Mulla on kyllä muutenkin v*tutuskäyrä nyt huipussaan, mutta ei tunnu reilulta ei! Tällä hetkellä tilanne on muutenkin se että tuokin summa tuntuu, varsinkin kun se oli niin turhaa kuin olla ja voi :headwall:

Oli pakko purkaa :D

Jos pomo viihteellä niin on varmaan vähän maistellut jotain. Ei oikein tajunnut asiaasi. Seuraavana työpäivänä otat rauhallisesti asian puheeksi, niin eikö se siitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Pomos saa maksaa sulle :D

rahalla!!!!!!!!!!!!!!

Mä en siltä ajattelemattomalta sovinistilta muuta huoliskaan |O
Mitä ihmeen ideaa on lukita henkilökunnan ovi kun näkee ja tietää että mun kaikki tavarat siellä! Tietää ihan tasan tarkkaan senkin etten kulje avaimet kaulassa töissä..
Eikä vastannut ees itse puhelimeen, työkaverin puhelimesta sain kiinni.

Yhteistyössä