Voi per.. honen kun kyllästyttää toi miehen libido!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttävä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttävä nainen

Vieras
Kun se on laiska eikä koske muhun, mikä on vikana? Sanoo ettei mikään oo vikana, muttei silti koske ja on vaan väsyny, kun ois johonkin aikaa. Ei kuulemma petäkään. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä?? Miten oon näin kauhea sen mielestä :'( Luulin, että siihenkin ois tarttunu ensin kevät, sitten tää kesäfiilis. Ei siltikään piristyny. Oon miettiny oisko eron paikka, mutta meillä on lapsikin. Mikä on vikana..

Melkein kuin minun näppiksestäni.

Enemmän tekisi mieli mutta toisaalta en minäkään jaksa, ruuhkavuodet ja väsyttää.

Suurin ongelma meillä on, että toinen haluaa illalla (=ei jaksa) ja toinen aamulla (=ei ehdi). Yritä siinä sitten löytää ilta tai aamu että molempia huvittaisi yhtä aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Kaikkia ei vaan haluta kaiken aikaa. Ei siihen mitään vikaa tarvita.

No siis tätä on kestänyt 1,5v :(

Ei kuulosta ohimenevältä vaiheelta. Meillä ollu yli 10v suurinpiirtein noin. Pisin väli 3v, keskimäärin kerran vuoteen tapahtuu mitään. Silloinkin ei juuri mitään ja alkoholilla on osuutta asiaan. Keskusteltu joo, ei auta. Ilmeisesti on vaan niin että jotkut on vaan niin seksuaalittomia.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Ei kuulosta ohimenevältä vaiheelta. Meillä ollu yli 10v suurinpiirtein noin. Pisin väli 3v, keskimäärin kerran vuoteen tapahtuu mitään. Silloinkin ei juuri mitään ja alkoholilla on osuutta asiaan. Keskusteltu joo, ei auta. Ilmeisesti on vaan niin että jotkut on vaan niin seksuaalittomia.

Kait se on myönnettävä sitten, että tilanne ei tuu muuttumaan. Seksuaalittomuudessa ei oo mitään vikaa, paitsi että sitten kun puoliso sattuu sellainen olemaan ja itse taas tosi seksuaalinen ihminen.. Eikä pettääkään haluaisi, elääkö sitten loppuelämän ilman seksiä :'(

Yhteistyössä