Voi paska! Oisko jollain ideaa miten saada sulanut muovi irti hellan levystä?

Chef kokkaa xD
Ei kokkaa...ei todellakaan. IKINÄ. On se saakeli kumma kun mä en edes alkuun päässyt ja jo saakeli kämppä krääsää palaneelta ja kaikki menee päin helvettiä.

Mä meinasin tehdä riisipuuroa mutta maitoa olikin alta litra. Niinpä sitten sammutin sen uunin jonka olin jo ehtinyt laittamaan päälle ja ihmettelin että mitäs hittoa, kun ei valot sammuneet...no ei kai sammukaan, kun yksi levyistä oli päällä ja sen päällä iso muovilaatikko johon olin hetkeä aiemmin kerännyt lasinkeirrätystä varten pilttipurkkeja pöydältä.

Jotta mä lopetan kohta myös kierrättämisen, koska se kärähtäminen on nyt kierrättämisen syy.
 
"Pena"
Anna jäähtyä kunnolla.
Sitten teräväreunaisella teräslastalla pyyhkäisemällä mekaanisesti poistat kaiken mikä irti lähtee (voi lähteä aika hyvinkin, ellei ole ehtinyt kosvasti "palaa kiinni".

Jäämät voit sitten polttaa irti. Levy vain päälle ja liesituuletin imemään käryjä. Hetken se vain käryää, ja sitten normaalisti putsaat levyn.
 
[QUOTE="utelias";22155298]Mitenhän selviydyt töissä jos olet tuollainen sähläri kotonakin?[/QUOTE]

Mä olen kotiäiti, joten siitä ei tarvitse huolehtia.

Työelämässä olen kyllä pärjännyt aina hyvin...toivottavasti pärjään jatkossakin.
 
vierailija
Ei hätii, et ol ainoo urpo.
Itsekkin humalassa onnistuin joskus samoin kokkailemaan ja laitoin vahingossa väärän levyn päälle jolla jauheliha paketti odotti.

No en mä ainakaan sitä millään siivonnu, sillointällöin heitin vaan kuuman kattilan/pannun siihen kun ruoka oli valmista, se suli vähitellen ja rapisi irti kulutuksesta :D

Mutta joo, karhua vaan. Silälähtee.
Jos ei oo malttia. :D
 

Yhteistyössä