Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja itku:
Toi on ihan uusi peli, naarmuton. Ja toimi ekan päivän. Eilisestä saakka ollut tiltissä.
Ei varmaan pleikkari ole teille tärkeä, mutta kyllä se mun lapsille on. Ei niillä ole muuta pelikonsolia, tietokoneellakaan eivät pelaa. Ja meillä on rahat niin tiukilla, että harvinaista herkkua on pleikkarit ja sen pelit. Että kyllä, kyllä mua harmittaa kun sekin meni rikki. On se kuitenkin taas lapsilta pois, eikä mulla ole tosiaan varaa ostaa uutta mistään.
Miksi lapsilla pitää olla pleikka tms? Ainakin kesän ajan pärjää varmasti ilmankin, pistä ne vaan ulos. Eivätpä ainakaan istu kauniilla ilmalla sisällä ja liho niinkuin valitettavan monet...
tiimarivihon mukaan sä taisit ostaa kaupasta suklaamunia aikalailla, että ravinnosta tosiaan
vaikka mu lapset okovia pelaamaan eivät ole lihavoia, päinvastoin tuo 14v täyttävä poika saisi vähän lihoa. Meillä lapset saa viikonloppusin pelailla,ku viikolla ei pelata lainkaan. Tämä toimii kyllä hyvin. Eikä ulkona aina le kivaa,varsinkan isommilla lapsilla jotka eivät enää leiki ja kaverit on kaukana
Ravinnosta kaikki on kiinni.