Voi pärsesilmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Opintolainan korko olisi mennyt tänään automaattisesti tililtä, mut enhän minä onneton muistanut siirtää rahoja tilille ajoissa, vasta äsken muistin koko asian. Millaset sakot sieltä nyt tulee, muutenki rahat vähissä niin laitoin lainarahat toiselle tilille ettei vaan tule kulutettua niitä ja näin sitten kävi :/

Laita tilille heti rahaa/jos eri pankki kun toinen tili, niin vie huomenna pankkiin. Suoravelotusta yritetään myös ottaa seuraavana päivänä ja joissain pankeissa vielä sitä seuraavana.

Mulla oli sama tilanne kun vielä oli opintolainaa.Soitin pankkiin ja täti siellä sanoi että kone yrittää parin päivän ajan veloittaa lainasummaa tililtä ja jos ei onnistu niin sitten tulee ilmoitus.Ja muistaakseni joku pieni korko ylimeneviltä päiviltä.Ja sampo siis kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Mulla oli sama tilanne kun vielä oli opintolainaa.Soitin pankkiin ja täti siellä sanoi että kone yrittää parin päivän ajan veloittaa lainasummaa tililtä ja jos ei onnistu niin sitten tulee ilmoitus.Ja muistaakseni joku pieni korko ylimeneviltä päiviltä.Ja sampo siis kyseessä.

Oispa näin, mulla pankkina op

Yhteistyössä