voi pärse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllähän joku ton sulle lainaa tai sit saat sen sossusta

jaa a enpä sossuta saa.mulla ei ole kerään keltä lainata

Sie vastasitkin jo kysymykseeni.

No voi itku :| Onko se tärkeä testi (anteeks, mie en ole ollut kuulolla, jos olet aiemmin aiheesta puhunut)? Meinaan, ohan näitä pikavippejä tms. liekkö sitten ovat fiksuja tapoja lainata rahhaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
maksaa 55e testit (suomen psykologiliitosta tulevat)

No voi kökkö :(
tuo on kyllä ihan syvältä! Eikö yhtikäs ketään jolta lainata? Ei ainakaan kannata jättää lainaamatta sen takia ettei viitsi olla keneltäkään rahaa vailla...

Voisitko pyytää esim. palkkaa ennakkoon? Entäs jos kyselisit useimmilta ihmisiltä aina pienen summan rahaa lainaan, jos kellään ei ole koko summaa antaa lainaksi. vaikea uskoa etteikö olisi yhtään ketään. Pikavipit on yksi juttu toki, mutta niihin liittyy sellaisia riskejä, että on parempi jos saisit rahat jostain muualta. Miksi sossusta et voisi apua saada? Älä vielä luovuta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisitko pyytää esim. palkkaa ennakkoon? Entäs jos kyselisit useimmilta ihmisiltä aina pienen summan rahaa lainaan, jos kellään ei ole koko summaa antaa lainaksi. vaikea uskoa etteikö olisi yhtään ketään. Pikavipit on yksi juttu toki, mutta niihin liittyy sellaisia riskejä, että on parempi jos saisit rahat jostain muualta. Miksi sossusta et voisi apua saada? Älä vielä luovuta!

pikavippiä en saa.töissä en ole joten paha palkkaakaan pyytää.mulla tässä kaupungissa 2 kaveria ja tiedän ettei heillä rahaa (opiskelijoita)
olen jo sossusta kysynyt muttei ole vastausta tullut

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
mä kävin sen soveltuvuustestin 2006 ja lapussa luki kans että raha pitää olla mukana..mutta paikanpäällä saikin laskun jos halusi ja siinä oli aikaa maksaa 2 viikkoa

voi laitanpa heti sähköposti koululle ja kysyn.tällänen oisi tosi hienoa

Yhteistyössä