L
-ls-
Vieras
Aamulla mies oli niin menevinään töihin, kuten aina, suukko ja heipat. PÄivällä laiteltii viestiä si normaalii tapaan jne. No kello tuli puol neljä, ilmoitin miehelle että ruoka on tuloillaan ja kiva kun kohta tulet kotiin.. Si soi puhelin. "moi, et saa nyt sitten suuttua mulle - kerron sulle yhen jutun.." no olin että kerro pois vaan, en suutu.. "mä olen iisalmessa olut festareilla" Voi härän peppu sentää että alkoi kiehuu! Siis mitään minnekää menosta ole mitään mulle sanonu ja si vaan yks kaks tokaisee tuon. Olin että hä? Siis missä olet??? Mä en väliin siis jaksa ymmärtää, olisi se sinne saanu lähtee jos olis vain ilmoittanu mut tällaist mä en tod ymmärrä!! Aikuine mies ni luulis et osais sanoo jotai jos suunnittelee menoa jonneki... ARGH!!
On ukko aiemminkin tehny näitä, mut siitä aikaa - nyt si taas piti alkaa sekoilee ja mul eittämät alkaa menee hiukka yli setokyvyn taas..
Sori purkaus!
On ukko aiemminkin tehny näitä, mut siitä aikaa - nyt si taas piti alkaa sekoilee ja mul eittämät alkaa menee hiukka yli setokyvyn taas..
Sori purkaus!