voi p***le! *jupinaa menkoista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
hitto synnytyksestä nyt vähän päälle 3kk ja siis mun jälkivuoto kesti monta viikkoa sitten oli taukoa ja kävin jälkitarkastuksessa jonka jälkeen sain minipillerit (carezette) vuotoa jatkunut yli 4vkoa! nyt lopetin pillerit koska olen kuullut että saattaa tehdä tuota tiputtelua..mutta eipäs lopu tuo vuoto! mulla on tässä kuussa edessä ajanvaraus sairaalaan jossa synnytin kun ne katsovat repeämät että miten parantunut..soitan jo varmaa kohta ja kysyn että onko tää nyt ihan normaalia! 2viikkoa sitten tuli tosi kovia kouristeluja alavatsassa ( ei ole keskenmenon mahdollisuutta) että voi |O |O |O

Minulla oli jokin kummallinen vuoto-häiriö monta vuotta sitten. Kävin yksityisellä gynekologillakin eikä mitään löydetty. Itse löysin avun luontaistuotteesta joka on tarkoitettu naisen hormonitasapainon ylläpitoon. Tätä tuotetta syön vieläkin koska sen avulla menkat tulevat 3 viikon välein. Hormonitoiminnassani on siis jotain häikkää.

Mulle, akka 42 v määrättiin ko tabuja alkavan endometrioosin hoitoon joka aiheuttaa (siis se endometrioosi) tiputteluvuotoa. Nyt on syöty 2 kuukautta carezette pillereitä ja on sellaiset kolmannen päivän kuukautiset olleet menossa toisesta pilleristä asti. Ajattelin vielä kolmannen kuukauden katsoa, mutta sitten heitän mokomat mäkeen. Onko kellään vastaavanlaisesta kokemusta?

Uusimmat

Yhteistyössä