Voi p..ka Ansku putosi Idolsista :(

• Viestiketjun aloittaja AnniHelena
  • Ensimmäinen viesti
Kuka helvetti sitä Kallea oikein äänestää?! |O

Jos mulla olis sen ikäinen kersa, että se äänestäis Idolsissa, en antais sen äänestää, jos meinais äänestää Kallea. Minähän sen laskun maksaisin, joten mulla ois päätäntävalta sen suhteen, ketä mun rahoillani äänestetään.

vieras
Anna-Kaisa Riitijoki sai koko tuomariston hullaantumaan PMMP-tulkinnallaan. Kansaa laulajattaren tulkinta ei kuitenkaan lämmittänyt.

Anna-Kaisa tunnelmoi illan finaalissa PMMP:n Joutsenet-kappaleella. Anskun vähäeleinen tulkinta teki erityisen suuren vaikutuksen vierailevaan tuomariin Jippuun, joka huusi, tuuletti ja lipsautti jopa kirosanan Anskun esityksen jälkeen.

- Sä oot ihana, sä tajusit tän tekstin. Tämä oli ensimmäinen esitys tänään, jolloin mietin jotain muuta kuin miten siellä lavalla ollaan. Sä oot aito ja annoit kaikkesi, Jippu ylisti.

Myös muu tuomaristo povasi Anskulle jatkopaikkaa.

- Sussa on ihanaa se, ettet esitä muuta vaan olet oma itsesi. Se on hieno taito, yritä säilyttää se läpi sun toivottavasti pitkän uran, Nina Tapio arvioi.

- Olet ehdottomasti jatkopaikan arvoinen, Jone Nikula tykitti.

- Melankolia sopii sulle, tämä oli tosi hyvä!

Anna-Kaisa epäili jo ennen illan finaalia, että kotiinlähtö saattaa olla edessä. Silti laulaja oli tyytyväinen niin kappalevalintaansa kuin esitykseensäkin.

- Ei jännittänyt, mutta mulla oli tosi monta vaihtoehtoa ja onneksi otin tämän, Ansku kommentoi esityksen jälkeen.

Anna-Kaisan kanssa pudotusuhan alla oli Kalle Löfström, jota tuomaristo veikkasi putoajaksi.

:headwall:

.
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:

Jos mulla olis sen ikäinen kersa, että se äänestäis Idolsissa, en antais sen äänestää, jos meinais äänestää Kallea. Minähän sen laskun maksaisin, joten mulla ois päätäntävalta sen suhteen, ketä mun rahoillani äänestetään.
eli sä et anna sun lapsien vapaasti tykätä siitä mistä tykkää? pitää olla äitin mieleen kaikki?

No arvattavissa toi oli, valitettavasti :(
Musta se Ansku oli porukan paras, toivottavasti hänestä saa kuulla vielä. Hänen laulamaa musiikkia jaksaisi kuunnella enemänkin.

Ja kuka sitä Kallea äänestää? No ne samat pikku likat varmaan kekkä on lähetelly sille pikkupöksyjäänkin :/

Mun mielestä on tosi kamalaa että sitä Annaa veikataan suosikiksi kokoajan, vaikka se on ihan keskinkertasuus koko nainen. Osaahan se joo laulaa, mutta karismaa/särmää siinä ei ole enempää kun lenkkimakkarassakaan. B)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:

eli sä et anna sun lapsien vapaasti tykätä siitä mistä tykkää? pitää olla äitin mieleen kaikki?
Jos mulla olis lapsi, kyllä hän sais tykätä mistä itse haluaa.. Mutta ei äänestää mun rahoillani sellasta Idols-ehdokasta, jota mä en voi sietää. Rajansa katsos typeryydelläkin.

(Tosiasiassa koko Idols-äänestäminen on typerää, mutta itsepähän tässä omia rahojani haaskaan.)

Yhteistyössä