Voi olla tyhmä kysymys mutta... Onko normaalia että lapsen kakka haisee TOSI pahalle? Pahemmalle kuin ennen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nana

Vieras
On alkanut haista viime päivinä tosi tosi tosi pahalle, niin että meinaan oksentaa. Lapsi on 11kk ja tähän päivään mennessä ei ole koskaan yökkäyttänyt lapsen kakka. Voiko maitotuotteiden aloittaminen muuttaa kakan hajua noin paljon? Ihan järkky haju. Voiko olla joku (ruuansulatus)häiriö vai ihan normaalia?

Jos olette juuri aloittaneet maitotuotteet, syy on siinä. Suolen mikrobiston pitää muotoutua sulattamaan uutta ruokaa.

Vai voisitko olla raskaana? Tuo on klassinen oire siihenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Jos olette juuri aloittaneet maitotuotteet, syy on siinä. Suolen mikrobiston pitää muotoutua sulattamaan uutta ruokaa.

Vai voisitko olla raskaana? Tuo on klassinen oire siihenkin. :)

Ai siis että mun raskaus aiheuttaisi lapsen kakan pahan hajun? Onpas ihmeellinen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai siis että mun raskaus aiheuttaisi lapsen kakan pahan hajun? Onpas ihmeellinen juttu.
Ei, vaan että kakka alkaisi haista pahalle sinun nenääsi.

Taidan olla sitten vähän tyhmäkin! :laugh: Joo, ei haise vain mun nenään vaan mies siitä ekana mulle raportoi että haju on muuttunut. Ellei sitten hän ole kanssa raskaana. :D

Voi varmasti muuttaa uuden ruoka-aineen aloitus.
Meillä on pojalla ruoka-aineallergioita, herkästi menee maha löysälle ja haiskahtaa todella pahalle jos on jokin epäsopiva aine.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä on pojalla ruoka-aineallergioita, herkästi menee maha löysälle ja haiskahtaa todella pahalle jos on jokin epäsopiva aine.

Ei ole maha löysällä ollenkaan.

Joo, en tarkoittanut että teillä olisi allergiaa. Ilmaisin itseäni epäselvästi :D

Joo, en tarkoittanut että teillä olisi allergiaa. Ilmaisin itseäni epäselvästi :D

Juu, ymmärsin että teidän pojalla on mutta halusin vaan tarkentaa että meidän lapsella ei ole maha löysällä. :)

Yhteistyössä