Voi nyt ruma sana! Taas!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Lähti meinaan taas hampaasta pala! |O :headwall: :headwall: Taisi olla paikkaa mitä lähti irti. Tuntui kuin hampaan välissä olisi ollut ruokaa ja vähän sieltä sormella koitin sitä saada pois, niin lähtikin kiva pala hampaasta. Ja tietysti se on etuhampaasta seuraava, että näkyy varmasti kaikille! |O Melkein puolet taas pois. :snotty:

Ja kiva jos tuo on se hammas josta hammaslääkäri sanoi, että jos se menee vielä kerrankin niin sitten pitää keksiä jotakin muuta. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mulle laitettiin vastaavassa tilanteessa juurihoidettun hampaan juureen ruuvi ja sen ympärille rakentui muovinen "hammas". Toimii ihan hyvin, ei ongelmia.

Hammashoitaja meinas, että ei sijaiset rupia tekemään mitään erikoosta vaan laitetaan vain uusi paikka. :kieh: Täällä on niin persiistä hammaslääkäritilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mulle laitettiin vastaavassa tilanteessa juurihoidettun hampaan juureen ruuvi ja sen ympärille rakentui muovinen "hammas". Toimii ihan hyvin, ei ongelmia.

Juu tuo kestää aikansa, mutta jonain päivänä purressa se hajoaa tuhannen päreiksi ja ikenestä saa kaivella juurenkappaleita.

On meinaan omakohtainen kokemus

parempi tosiaan odottaakin, ettei sijaiset pääse mitään kakkosluokkaa sinne rakenteleen.
kun omalla on Oma Työmaa siellä kesken, niin parempi vaikka joutuu odotteleen.
mulla on ihan edessä tuollainen myös ja irtoaa ehkä joka 4.s vuosi ja on aivan hirveän näköinen irronneena. Pysyy minullakin silloin suu kiinni visusti, ehkä se tarkoitettu niin :ashamed:

Siis meillä ei täällä oteta enää edes JONOON!!!! Ei anneta aikoja ollenkaan ns. uusille asiakkaille. Mulla on juurihoidettu hammas jossa on väliaikainen paikka ja viimeks lääkäri sit totes, että no tällä sä pärjäilet sit ainakin vuoden eteenpäin.. Soittele jos tulee kipeeks.. Jee jee.. Ei antanu aikaa, sanoi että soittelevat sit joskus jos niillä sattuu tulemaan sopiva peruutusaika..

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
parempi tosiaan odottaakin, ettei sijaiset pääse mitään kakkosluokkaa sinne rakenteleen.
kun omalla on Oma Työmaa siellä kesken, niin parempi vaikka joutuu odotteleen.
mulla on ihan edessä tuollainen myös ja irtoaa ehkä joka 4.s vuosi ja on aivan hirveän näköinen irronneena. Pysyy minullakin silloin suu kiinni visusti, ehkä se tarkoitettu niin :ashamed:

No täällä on vissiin yks hammaslääkäri enkä mä ole hänellä käynyt vuosiin. Ei taida olla edes enää töissä täällä jolla olen aiemmin käynyt.

Pakko tuolle on jotakin tehdä, siinä tuntuu nytkin koko ajan jonkun verran kipua. :snotty:

oho - pahempi juttu jos on kipua . mutta jos se on etuhampaasta seuraava, niin en usko että siihen mikää väliaikaispaikka edes käy, vaan pitäis päästä sitten hoitoon.
(Luulin tuosssa aikaisemmassa viestissäni että on vakituinen lekuris lomalla tms tms.)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä soitan huomenna hammashoitolaan ja sanon, että pakko tuolle on tehdä jotakin ja pian. Tuntuu vain pahemmalta koko ajan.

Kannattaa. Oletko lähdössä sinne reissuunkin kohtapuoliin? Ei ole kiva jos vaivaa siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä soitan huomenna hammashoitolaan ja sanon, että pakko tuolle on tehdä jotakin ja pian. Tuntuu vain pahemmalta koko ajan.

Kannattaa. Oletko lähdössä sinne reissuunkin kohtapuoliin? Ei ole kiva jos vaivaa siellä.

No joo viikon päästä lähdetään.

Just just. Niin hyvä tilanne hammashoitolassa, että heidän pitää antaa mulle maksusitoumus yksityiselle. Ja perhana vieköön vielä sille hammaslääkärille josta olen ajatellut, että sille en enää mene kun kunnalla lopetti. :snotty: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ja mä peruin aamulla mun hammaslääkäri ajan :ashamed: ja sain uuden elokuun loppuun jeee :D :D mä pelkään niin kovaa... ja se lekuri on jostain sieltä syvältä..

Ei se kivaa ole, mutta kyllä mä mielummin menen hammaslääkäriin kuin kärsin kivusta. Aina pitää olla puudutus kun paikataan.

Yhteistyössä