H
huutopussi
Vieras
Minulla on 2,5v ja kohta 5v lapset, jotka ovat päiväkodissa 3 päivää viikossa ja niinä päivinä käyn siis töissä. Rakastan lapsiani ihan mielettömästi, mutta viime viikkoina jotenkin en vaan ole jaksanut heidän seuraansa. Tuntuu, etten jaksa puuhastella heidän kanssaan mitään, en ulkoilla mukana (seisoskelen vaan jossain) ja hermostun heti pienimmästäkin asiasta. Kotona laitan usein DVD:n pyörimään tms että saan olla rauhassa. Tai sitten huudan heille ja uhkailen vaikka millä että saan heidät leikkimään nätisti keskenään ilman tappelua.
Tuntuu aina joka ilta ihan kamalalta, mutta silti aina sorrun taas samaan. Iltaisinkaan en jaksaisi millään odottaa, että samme lapset nukkumaan ja hermostun jos he vitkuttelevat. Mies auttaa minua tasapuolisesti kaikessa ja omaa aikaakin minulla on.
Miten hitossa saan itseni tästä tokenemaan? Lapsilleni tulee varmasti kokemus, ettei äiti tykkää tai välitä
Tuntuu aina joka ilta ihan kamalalta, mutta silti aina sorrun taas samaan. Iltaisinkaan en jaksaisi millään odottaa, että samme lapset nukkumaan ja hermostun jos he vitkuttelevat. Mies auttaa minua tasapuolisesti kaikessa ja omaa aikaakin minulla on.
Miten hitossa saan itseni tästä tokenemaan? Lapsilleni tulee varmasti kokemus, ettei äiti tykkää tai välitä