Voi miten mä maltan odottaa, että tää vauva syntyy????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Nauttikaa vielä kun voitte. Hetken päästä elämä on yhtä sinappivaippaa, vauvanmössöjä ja lastenvaunuja.

Nauttikaa mistä? Tästä norsu-olosta? Vauvan mössöjä ja lastenvaunuja on jo talo "täynnä" vanhempien sisarusten ansiosta...

Antakaa vinkkiä mikä sais tän lähteen syntymään! Tiedän tän kuulostavan säälittävältä, mutta ihan sama nyt vaikka koko ketju olis täynnä pään aukojia.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Nauttikaa vielä kun voitte. Hetken päästä elämä on yhtä sinappivaippaa, vauvanmössöjä ja lastenvaunuja.

Hahah, täälläpä on jo :D yks roikkuu jalassa kiinni koko ajan, paskapersettä saa pestä tän jättimahan kans, ei paljoo nautita enää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Antakaa vinkkiä mikä sais tän lähteen syntymään! Tiedän tän kuulostavan säälittävältä, mutta ihan sama nyt vaikka koko ketju olis täynnä pään aukojia.

Käyppä iltakävelyllä, illalla seksiä ja siitä saunaan puhdistautuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
ja tääl vasta 32 vkoa ja paniikki iskee :snotty: joskus toivois et aikaa olis viel paljon,välillä olis jo valmista kauraa laitokselle :D

Tuttu tunne ;) . Vieläkin välillä sellainen tunne, että tekis mieli jänistää ja perua koko homma ja sitten taas muutaman sekunnin päästä toivois että pääsis PIAN synnyttään, että se olis sit OHI :o !!!!

Mä taas vitosesta toivoin että raskausaika ei lopu ikinä!
Olin koko ajan ajatuksessa/toiveessa että menis 2 viikkoa yliaikaseks.
Kun alkoi tiputella vettä 38+ viikoilla,mä menin ihan kipsiin.
Tyttö oli silloin 1 v 10 kk ja en olis milllään halunnut luovuttaa vauvalle sitä "vauvapaikkaa" ja toivoin että vaavi olis pysynyt masussa vaan.

7 päivää käynnistettiin ja sitten päätin itekin jo että syntykööt.
Kyllä mieli on vahva!!!

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mä taas vitosesta toivoin että raskausaika ei lopu ikinä!
Olin koko ajan ajatuksessa/toiveessa että menis 2 viikkoa yliaikaseks.
Kun alkoi tiputella vettä 38+ viikoilla,mä menin ihan kipsiin.
Tyttö oli silloin 1 v 10 kk ja en olis milllään halunnut luovuttaa vauvalle sitä "vauvapaikkaa" ja toivoin että vaavi olis pysynyt masussa vaan.

7 päivää käynnistettiin ja sitten päätin itekin jo että syntykööt.
Kyllä mieli on vahva!!!

Sä oot uskomaton, kun jaksoit noin päin ajatella =) !!

Yhteistyössä