Voi miten ihanaa elämää blogeissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meninkin lukemaan lapsiperheistä kertovia suosittuja blogeja, mm Tyylilyylin elämää, Kaunis pieni elämä, Kalastajan vaimo.. Miten ihania koteja, vaatteita, ruokia, tekemisiä! Miten ne kirjoittajat voi olla niin virkeitä ja jaksaa niin paljon! Kyllä tuli niin luuseri olo, minä vaan paistan kalapuikkoja, teen keittoja valmiista perunajuurespusseista ja lätkin pakastepizzoja uuniin.. Asutaan pienessä kerrostalo asunnossa ja ulkoillaan yleensä vaan läheisessä leikkipuistossa.. Mäkin tykkään hirveästi kaikesta kauniista, mutta tuntuu ettei olisi ikinä rahaa ja energiaa kaikkeen tuommoiseen!

Käyn joskus vilkaisemassa noita kun haluan nähdä jotain kaunista ja täydellistä. Ehkä siksi että se on niin kaukana tästä omasta elämästä ja arkisesta arjesta. :D Toisaalta en ole koskaan olettanutkaan että eläisin tuollaista "blogi-elämää" joten se toimii piristävänä viihteena, oikeasti kiva välillä vaan rentoutua tuollaisen parissa. Ja välillä niistä voi saada jotain kivoja pikkuideoita joita olisi mahdollista toteuttaa tässä omassa elämässäkin. =)

Mutta muuten taas kun elämä on vähemmän hohdokasta niin koen itse pystyväni iloitsemaan pidempään pienistä asioista. Jostain uudesta huonekalusta ja siitä jos löydän kivoja vaatteita itselleni tai lapsille. Eilen tyttö kävi kampaajalla ja tukasta tuli omasta mielestäni kerrassaan upea, nyt pitäisikin varata aika myös itselleni. Ja ensiviikolla saadaan kuopukselle uudet rattaat, sekin on jotain mahtavaa.

[QUOTE="vieras";23618000]Niin, ei varmaan ookaan.. Nuo blogit oli mulle ihan uusi maailma, luin niitä muutaman päivän sisällä monta putkeen kun ollaan lapsen kanssa oltu flunssassa ja oon jotenkin aivan järkyttynyt, että voiko jollain olla noin ihanaa elämää![/QUOTE]

Ei kai nekään nyt sinne niitä huonoja juttuja kirjoita, kuka sellasta jaksaisi lukea. Kyllä ne taitaa ihan normaalia elämää elää, laittavat vain ne parhaat palat sinne luettaviksi.

Kalastajan vaimo on mun vakilukemista etenkin silloin, kun oma päivä on ollut harmaa ja tylsä, tai peräti surkea. Tulee aina hyvä mieli niistä jutuista. Sit ku on tällä hetkellä oma talo rakenteilla, niin kiinnostaa ne KV:n sisustusjutut myöskin, koska ne menevät meidän makumme kanssa ihan nappiin. Monta hyvää ideaa sieltä jo bongattu omaan tulevaan kotiimme.

Mie haluisin olla yhtä sirpsakka (hoikka) kuin tuo KV. Mie vaan olen paljon laiskempi, eli en todellakaan kulje joka paikkaan kävellen tai pyörällä. Pitäisi vissiin olla kokonaan syömättä. :D

[QUOTE="vieras";23618357]Ei kai nekään nyt sinne niitä huonoja juttuja kirjoita, kuka sellasta jaksaisi lukea. Kyllä ne taitaa ihan normaalia elämää elää, laittavat vain ne parhaat palat sinne luettaviksi.[/QUOTE]

On myös esim sairaan lapsen kanssa elämisestä kertovia blogeja, kuolevien blogeja jne.
Ne lie sitten toista ääripäätä. Itse pidän eniten räsymattoblogeista, joissa näkyy elämän koko kirjo.
:)

Kyllähän sen nyt kaikki tietää, että ei kenenkään elämä ole kiiltokuvaelämää.

Mä kadehdin silti sitä, miten paljon noilla on ideoita ja kuinka saavat aikaiseksi niin paljon. Ja heillä on myös tyylisilmää ja kädentaitoja, etenkin tuolla Annella (Kaunis pieni elämä -blogin pitäjä).

Kyllähän sen nyt kaikki tietää, että ei kenenkään elämä ole kiiltokuvaelämää.

Mä kadehdin silti sitä, miten paljon noilla on ideoita ja kuinka saavat aikaiseksi niin paljon. Ja heillä on myös tyylisilmää ja kädentaitoja, etenkin tuolla Annella (Kaunis pieni elämä -blogin pitäjä).

Olen samaa mieltä. Hänellä todella silmää ja ideoita!

Mä näen tuollaisen "kiiltokuvablogin" pitäjän arkea aika tavalla. Ja täytyy sanoa, että ihan tavallista elämää se on - eikä varmaan kaikilla se kotikaan ole niin täydellinen, kuin kuvissa näyttää.

Meidän suvusta yksi kirjoittaa todella suosittua blogia (ei suomalainen) ja ne kuvat ja tekstit kertoo unelmaelämästä. Totuus on, että ihan tavallista elämää elävät :). Kotikin näyttää ihan eriltä luonnossa :).

Usein blogi on niistä elämän parhaista paloista - ja kyllä niitä mahtuu meidän kaikkien elämään. Me kaikki ei vaan osata (tai haluta) sitä julkistaa. Mä en halua, mutta helposti saisin meidänkin elämästämme kadehdittavan blogin pystyyn. Ja me elämme ihan tavallista lapsiperheen elämää. Ei tosin Suomessa.

Sehän on sama kuin julkkismaailmassa. Maailmalle näytetään vain ne kauniit kasvot, jotka ovat kovan työn tulosta. Normiarki onkin sitten jotain ihan muuta.

Minä haluaisin lukea blogia, jossa kerrottaisiin totuudenmukaisesti kaikki perheen riidat. Veikkaanpa, ettei kukaan kirjoita koskaan näistä asioista. Tärkeintä on, että kulissit kiiltävät.

[QUOTE="Vieras";23619518]Mä näen tuollaisen "kiiltokuvablogin" pitäjän arkea aika tavalla. Ja täytyy sanoa, että ihan tavallista elämää se on - eikä varmaan kaikilla se kotikaan ole niin täydellinen, kuin kuvissa näyttää.

Meidän suvusta yksi kirjoittaa todella suosittua blogia (ei suomalainen) ja ne kuvat ja tekstit kertoo unelmaelämästä. Totuus on, että ihan tavallista elämää elävät :). Kotikin näyttää ihan eriltä luonnossa :).

Usein blogi on niistä elämän parhaista paloista - ja kyllä niitä mahtuu meidän kaikkien elämään. Me kaikki ei vaan osata (tai haluta) sitä julkistaa. Mä en halua, mutta helposti saisin meidänkin elämästämme kadehdittavan blogin pystyyn. Ja me elämme ihan tavallista lapsiperheen elämää. Ei tosin Suomessa.[/QUOTE]

Hienoa, että pystyisit.
Minä en saisi kasaan matskua moiseen.
Ei ole tosin koskaan tehnyt mieli kokeillakaan.

Sen sijaan olen kyllä saanut pontta "paljasteluun" joistain arkiblogeista.
Ihmiset siis erilaisia - maultaankin.
:)

Yhteistyössä