M "myy" Vieras 13.02.2011 #1 Harva laulaja tossa kisassa saa kylmät väreet, mut toi sai tosi symppis ja ihana ääni :heart:
Mummomainen Aktiivinen jäsen 24.01.2010 4 653 2 36 13.02.2011 #2 Hyvä ääni ja ihana tyyli hänellä. =)
Jätkä Tunnettu jäsen 25.10.2004 37 008 46 48 13.02.2011 #3 Juu oli ja miten käveli sitten muinamiehinä hissukseen sen lapun kanssa sieltä. Tuli mieleen se yksi mainos: Tollasia syöttikaloja,,,
Juu oli ja miten käveli sitten muinamiehinä hissukseen sen lapun kanssa sieltä. Tuli mieleen se yksi mainos: Tollasia syöttikaloja,,,
Pesky Pixie Aktiivinen jäsen 11.09.2008 26 526 2 36 13.02.2011 #4 Onpas tosiaankin ihana ääni. Vasta kuuntelen, kun katson vähän jälkijunassa digiboksilta tätä.
R roosanäiti Aktiivinen jäsen 15.03.2008 2 375 0 36 13.02.2011 #5 joo oli kyllä =) ja se inkeri oli kanssa ihana, kunhan ei vaan mene pilalle liian suuressa maailmassa
joo oli kyllä =) ja se inkeri oli kanssa ihana, kunhan ei vaan mene pilalle liian suuressa maailmassa
A "aapee" Vieras 13.02.2011 #6 Joo uskomattoman hyviä laulajia ollu ja tykkään tän vuoden tyylistä, et ei oo sitä haukkumista. Mut toi Lassi oli kyllä niiiiiin symppis :heart:
Joo uskomattoman hyviä laulajia ollu ja tykkään tän vuoden tyylistä, et ei oo sitä haukkumista. Mut toi Lassi oli kyllä niiiiiin symppis :heart:
S Suzyanne Vieras 13.02.2011 #7 Oli kyllä ihana! Jos Freeman olisi kuollut, luulisin että hän on syntynyt uudelleen, oli sen verran samannäköinen ja -ääninen kuin Freeman nuorena. YouTube - Freeman - Ajetaan tandemilla (1976)
Oli kyllä ihana! Jos Freeman olisi kuollut, luulisin että hän on syntynyt uudelleen, oli sen verran samannäköinen ja -ääninen kuin Freeman nuorena. YouTube - Freeman - Ajetaan tandemilla (1976)
A "aapee" Vieras 13.02.2011 #10 Joo Freeman tai sitte Badding niinku ne tossa ohjelman lopussa pohtiki
V "vieras" Vieras 13.02.2011 #11 Aivan liikkis ja ujo :heart: Niin vaatimattoman oloinen . Myönnän, että kun katsoin tuosta mainosta menneellä viikolla, luulin, että tuo Lassi on joku todella huono...
Aivan liikkis ja ujo :heart: Niin vaatimattoman oloinen . Myönnän, että kun katsoin tuosta mainosta menneellä viikolla, luulin, että tuo Lassi on joku todella huono...
A "aapee" Vieras 13.02.2011 #12 [QUOTE="vieras";23134568]Aivan liikkis ja ujo :heart: Niin vaatimattoman oloinen . Myönnän, että kun katsoin tuosta mainosta menneellä viikolla, luulin, että tuo Lassi on joku todella huono...[/QUOTE] Joo sama homma mulla mut yllätti tosi positiivisesti kun meni sinne tolla tyylillä ja laulo ku enkeli niinku se Jonna sano
[QUOTE="vieras";23134568]Aivan liikkis ja ujo :heart: Niin vaatimattoman oloinen . Myönnän, että kun katsoin tuosta mainosta menneellä viikolla, luulin, että tuo Lassi on joku todella huono...[/QUOTE] Joo sama homma mulla mut yllätti tosi positiivisesti kun meni sinne tolla tyylillä ja laulo ku enkeli niinku se Jonna sano
V "vieras" Vieras 13.02.2011 #14 Mahtava ääni ja persoona! Miten ihanaa, että tuollainen helmi on tämän vuoden Idolsissa, mukava seurata jatkossakin.. *aivan myyty*
Mahtava ääni ja persoona! Miten ihanaa, että tuollainen helmi on tämän vuoden Idolsissa, mukava seurata jatkossakin.. *aivan myyty*
V "Vieras" Vieras 14.02.2011 #15 [QUOTE="vieras";23134568]Aivan liikkis ja ujo :heart: Niin vaatimattoman oloinen . Myönnän, että kun katsoin tuosta mainosta menneellä viikolla, luulin, että tuo Lassi on joku todella huono...[/QUOTE] Mä en luullut, koska jo eka sävelistä, mitä siinä mainospätkässä oli, kuuli kuinka upea ääni sillä on. Olenkin vain odottanut koko ajan, että milloin ne vihdoin näyttävät sen kokonaan. Ihana, vaatimaton mies, toista kuin ne minäminä tyrkkikset.
[QUOTE="vieras";23134568]Aivan liikkis ja ujo :heart: Niin vaatimattoman oloinen . Myönnän, että kun katsoin tuosta mainosta menneellä viikolla, luulin, että tuo Lassi on joku todella huono...[/QUOTE] Mä en luullut, koska jo eka sävelistä, mitä siinä mainospätkässä oli, kuuli kuinka upea ääni sillä on. Olenkin vain odottanut koko ajan, että milloin ne vihdoin näyttävät sen kokonaan. Ihana, vaatimaton mies, toista kuin ne minäminä tyrkkikset.
S siivu Vieras 14.02.2011 #16 Epäluotettavan ja saamattoman sossupummin näköinen. Ääni ei ollut kummoinen. Tyyli kauhea. Ei oikeen sytytä nuo ylikasvaneet amisviikset ja kengät joissa ei ole enää kuin reijät jäljellä. ...ja tämä oli sitten vain minun mielipiteeni...
Epäluotettavan ja saamattoman sossupummin näköinen. Ääni ei ollut kummoinen. Tyyli kauhea. Ei oikeen sytytä nuo ylikasvaneet amisviikset ja kengät joissa ei ole enää kuin reijät jäljellä. ...ja tämä oli sitten vain minun mielipiteeni...