Voi MISTÄ noita ilkeitä harmaita oikein siunaantuu??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapurin täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapurin täti

Vieras
Itsekkin kirjoittelen yleensä harmaana, (en halua tulla tunnistetuksi!), mutta käytän aina tätä samaa nikkiä. Mua niin masentaa monesti lukea noita ketjuja kun siellä joku harmaa, joka ei edes vaivaudu keksimään kunnon nimimerkkiä, aukoo turpaansa ihan vaan kiusatakseen muita... Kuten tuossa mulishin aloittamassa ketjussa päivähoidon virikepaikoista...

Eikö me aikuiset ihmiset voitais yrittää käyttäytyä kunnolla täällä ja jos on jotain negatiivista sanottavaa, sanoa senkin nätisti ja mielellään omalla nimimerkillä, olkoot se nikki sitten musta tai harmaa?

Mulla on erittäin hyvä "paskasuodatin" onneks ja otan nuo ilkeitten harmaiden jutut ihan vitseinä
Mä ainakin aattelen niin, et jos on niin tylsää, että pitää alkaa tuntemattomia ihmisiä tuntemattomana haukkumaan, niin ei mee hyvin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko harmaana ne, jotka lukevat palstaa vain satunnaisesti, eivätkä ole hankkineet tunnuksia, koska käyvät vain kerran kolmessa kuukaudessa?

Kummasti ne silti on perillä vakkarikirjoittelijoiden asioista :D, eli taatusti ovat täällä päivittäin.

Eikö tuo yllä pito vois estää että harmaana ei voisi kirjoitella? Jos joku vetoo että sitten ei voi kirjoitella että joku tunnistaa, niin nikkiä kai voisi vaihtaa välillä tai sitten ei kirjoittaa niin että ei joku tunnistaa. Eiköhän tällä ole kirjoittajia niin paljon että vaikea on tunnistaa, jos ei omaa kuvaa laita?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No ovat todennäköisesti myös ihan nikin omaavia, mutta tykkäävät harmaana ilkeillä, kun eivät mustana uskalla. :whistle:

Mä luulen, että niitä ilkeilijöitä on vaan kourallinen, mutta pitävät vaan kovaa ääntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ovat todennäköisesti myös ihan nikin omaavia, mutta tykkäävät harmaana ilkeillä, kun eivät mustana uskalla. :whistle:

Mä luulen, että niitä ilkeilijöitä on vaan kourallinen, mutta pitävät vaan kovaa ääntä.

mä luulen ja mä luulen.. ai että mä inhoon sinuu!!
oot aina ollu tollanen kauhee akka

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Eikö tuo yllä pito vois estää että harmaana ei voisi kirjoitella? Jos joku vetoo että sitten ei voi kirjoitella että joku tunnistaa, niin nikkiä kai voisi vaihtaa välillä tai sitten ei kirjoittaa niin että ei joku tunnistaa. Eiköhän tällä ole kirjoittajia niin paljon että vaikea on tunnistaa, jos ei omaa kuvaa laita?

No mä nykyään kirjoitan oikeastaan vain tällä harmaalla nikillä, koska mut on tunnistettu mustasta ja vaikkei mitään salattavaa olekkaan (ainakaan kovin paljoa!), pysyn mieluummin tuntemattomana täällä virtuaalimaailmassa. Kun täällä liikkuu kaikenlaista porukkaa... Ehkä mä vaan oon turhan varovainen.

Tosin nyt kuka tahansa voi tällä mun nikillä kirjoitella juttuja tänne....

:wave: Hei karseaperse! Se oiskin sulle hyvä nimimerkki!

mikäs perse se sulla sitten on jos ei karsee?

Alkuperäinen kirjoittaja ei sama harmaa:

mikäs perse se sulla sitten on jos ei karsee?

Vai olet muka eri harmaa? milläs todistat?

ja siihen perseeseen. Joku harmaa sanoi minun olevan hienoperse, joten.

Yhteistyössä