voi miksi tein r-testin kun tulos oli outo...*kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pee aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pee aa

Vieras
(toinen aloitus, eka katosi johonkin)

taustatietoja: kp 11 eli viime viikolla oli menkat. Nyt sitten jostain syytä aamulla tein testin... ei ois pitänyt kun tuloksenä oli punainen piste/puolikas viiva. "viivanpaikka" on tuon pisteen vasemmalla puolella...sekin näkyy silmällä muttei kuvassa.
Olisko kuivunutta väriä...? Tai onko kellekkään tullut samanmoista?

http://www. aijaa.com/v.php?i=7309830.jpg (huom. välilyönti)

Riippuu testistä. Joihinkin tulee se viivanpaikka. Apteeekin omalla testillä en itse ole koskaan saanut viivanpaikkoja vaan aina ollut kyse raskaudesta-vaikka roskishaamulla.

Voi olla kyseessä myös aikainen keskenmeno josta tuota raskaushormonia on suhun jäänyt jos sulla kerran on just ollut menkat. Mä en oikein ymmärrä miksi joku tekee raskaustestin heti menkkojen jälkeen.

Sinuna tekisin uuden testin. Jonkun eri merkkisen. Menkat kun voi tulla vaikka olisikin raskaana. Kannattaa tehdä se apteekin oma. Noilla halpis testeillä tulee helposti hassuja tuloksia jotka joko pitää paikkansa tai sitten ei pidä.

[QUOTE="hih";22900284]Jos epäilee raskautta niin onko sillä väliä koska sen tekee :D[/QUOTE]

No en mä tekisi heti menkkojen jälkeen vaikka toivoisin kuinka paljon vauvaa, eihän siitä yleensä tule kuin paha mieli. Käsittääkseni se ei kuitenkaan ole mitenkään hirveän yleistä että menkat tulee ihan normaaleina vaikka olis raskaana.

sen takia siis testailin nyt kun sain prolaktiinikokeiden tulokset ja se oli 500, eli normaalin rajoissa, mutta kuitenkin aika korkea. Ja raskaus kai nostaa niitä arvoja. En tiedä sitten noista laboratoriokokeiden tutkimisesta, että jos verta otetaan ja katsotaan prolaktiini, niin siitä katsotaan vain se, eikä myöskin HCG:tä että pitääkö siihen olla lähete erikseen. Kai ne olis mulle sanonut jos HCG on korkea jos sellainenkin on tutkittu, mutta en siis tiedä kuuluuko se siihen testiin.

Mikä testi tää on? Se mitä ärrältä saa kaks jollain alle kympillä? Kyllä mä sanoisin että sä oot raskaana. Suosittelen kuitenkin tekee toisen testin.

Jos kyseessä on ärrän tai marketin testi, niin mulla semmoinen teki roskis plussan. Jostain syystä kurkkasin sitä puolen tunnin jälkeen ja oli tollei samallalailla (ei tosin leviny) ja raskaanahan sitä oltiin.

Testi on selkeästi viallinen. Ei kai nyt noilla kp:illä näkyisi vielä mitään, kun tuskin ovulaatiotakaan on vielä ollut menkkojen jälkeen. Oletko varma ettei ole ovis testi :D

en minäkään usko että tässä kierrossa (olettaen että uusi kierto on alkanut) olisi ov. tapahtunut, mutta lähinnä mietin edellistä ovulaatiota ja sen aikaisia tapahtumia... :)

Saako raskaustestin läpivalaista :D ? No mä tein niin ja sain paremman kuvan kuin tuo aikaisempi. Ylempi on n. viikko sitten tehty samanmerkkinen, joka vertailun vuoksi kuvassa mukana.

http://www. aijaa.com/v.php?i=7310829.jpg (huom. taas välilyönti)

v.php

Joteski outo toi haaleampi viiva. Osta toisen merkkinen testi.

Uusimmat

Yhteistyössä