Voi miksi mä oon tänään tämmönen patalaiska vätys..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihme jumitus koko ajan. Mitään en oo saanu aikaseks,sängyt on vielä auki ja haahuilen täällä tukka pystyssä ja verkkareissa vaikka hommaa ois vaikka kuinka. Miksköhän välillä tulee näitä että istuallaan pysyminenkin tuottaa tuskaa :D Ajatuksen tasolla oon tehnyt mielessäni jo vaikka mitä mut sitten kun olevinaan alotan jotain niin huomaankin kohta että oon tuijottanu seinää viimeset kymmenen minuuttia. Nyt mulle potkua persiille ja äkkiä :D
 
vieras
Ihanaa että on muitakin :) Aina mielessäni aattelen että nyt kun alotan rivakasti,niin teen tunnissa kaiken mitä pitää ja sit saan loppupäivän olla rennosti,mutta kuinkas sitten käykään..hirveässä kiireessä aina puolen tunnin spurtti ennen kun mies kotiutuu :D
 
Laiska täälläkin
Mua kans tympii tällä hetkellä kaikki kotityöt, pakolliset tyyliin ruoka pöytään, tiskit ja pyyskit koneeseen olen saanut tehtyä mut kaikki muu, lähinnä siivoaminen, tökkii. Mulle on muutenkin noi kotityöt yhtä tuskaa, kuin tikkua työntäis kynnen alle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Laiska täälläkin:
Mua kans tympii tällä hetkellä kaikki kotityöt, pakolliset tyyliin ruoka pöytään, tiskit ja pyyskit koneeseen olen saanut tehtyä mut kaikki muu, lähinnä siivoaminen, tökkii. Mulle on muutenkin noi kotityöt yhtä tuskaa, kuin tikkua työntäis kynnen alle.
Mulle tulee välillä sellasia inspiraatiokausia,että teen ihan innolla kaikki kotihommat ja jopa nautin siitä,mut sitten tulee taas näitä notkahduksia että postin nostaminen lattialta on vaikein homma maailmassa..maanis-depressiivinenkö..? ;)
 

Yhteistyössä